Tjee...

Ik was vergeten dat ik nog heel erg veel positiekleding heb liggen.
Vanmiddag alles van zolder gehaald. Wist echt niet dat het zo veel was. Haha.
ik had 3 jaar terug een berg van mijn zus gekregen en ook het een en ander zelf gekocht.
Nu is shoppen haast niet nodig. Maar zodra ik niet meer in mijn broeken pas, ga ik toch iets nieuws voor mezelf kopen.

Als mijn baas er is morgen ga ik het nieuws ook op het werk vertellen. Kan niet meer mijn mond houden.
Dan kan ik daarna mijn collega's en de bewoners het nieuws vertellen.
Ik ben nr. 5 die vanaf aug. tot dec. moet bevallen.
Vruchtbare grond daar. Haha.

Liefs, Peet.

Hee Peet,

Zeker vruchtbare grond daar! Haha!
Leuk dat je het gaat vertellen, ook weer een mooi moment en dan kan je het lekker ook met je collega's en bewoners delen.....Maakt het ook weer echter!

Wel fijn dat je nog zoveel positiekleding hebt maar ik begrijp wel dat je ook iets nieuws voor jezelf wilt kopen, is toch ook weer leuk! Ik pas bijna niets meer qua broeken dus ik moet mezelf ook weer eens gaan trakteren op een nieuwe garderobe, ook geen straf. :)

Veel plezier morgen en een fijne avond!

Liefs Lynn.

Haha wat grappig die vruchtbare grond! Bij ons start in oktober en eindigt in januari met 5 zwangeren ook hier. Haha.

Ja idd positiekleding, handig als je samen kunt doen met iemand. Heb ik met mijn vriendin gedaan. Ik ga op het einde wel wat kopen nog omdat we dan weer de kou ingaan.....

Succes met vertellen mirgen!!!

Liefs

Hai Peet,

Haha, wat leuk met 4 collega's uitgerekend zijn! Aan gespreksstof geen gebrek kan ik me voorstellen :) In mijn deel van de organisatie is er nog 1 dame zwanger, maar die collega's weten het nog niet...

Heel veel plezier met vertellen morgen!

Ennuh, over die kleding? Ik benijd je! Leuk zo'n weerzien hoor.

Groetjes!

Terug
Bovenaan