tjee

zo dan ik kwam op deze site en schrok eigenlijk dat we al ver bovenaan aan het komen zijn!!
Met name nu februari en maart er ook nog eens bij zijn gekomen.....

Hoe is het met iedereen? Ik moet het wat rustiger aan doen.... krijg al regelmatig last van harde buiken!
De kleine meid is echt goed aanwezig en beweegt en trapt eigenlijk de hele dag door.

Ja gaat echt vreselijk snel nu hè!!
Ik vind het ook al..

Ik heb ook vaker last van harde buiken,moest mijn urine na laten kijken,of het misschien een blaasontsteking is ook omdat ik zo vreselijk vaak naar het toilet moet.

hoi,ja het gaat enorm snel allemaal dit keer dat vind ik ook,heb vandaag mn kraampakket binnen gekregen ,ook supercharmant weer hihi,zat wel weer een leuk boekje bij ook over het 1e levensjaar van de kleine.

Hier is ook het kraampakket al binnen. Lekker he, die grote verbanden ;) En je hebt er veel meer nodig dan in dat kraampakket zitten :(
Ik ben nu 28 + 3. Dat is officieel het laatste trimester! Nog 5,5 weken werken en nog 11,5 weken voordat de kleine er (waarschijnlijk is).
Nu eerst de zomer nog ff door...

De tijd gaat inderdaad supersnel! Maar gelukkig voel ik me nog steeds helemaal top! Beebje beweegt lekker veel, erg leuk! Gisteren belde het kraambureau, om een afspraak te maken voor de intake. Maar de babykamer is nog niet eens klaar....... Maar ja, vanaf volgende week vakantie, dan gaat onze oudste naar haar nieuwe kamer en kunnen we de babykamer oppimpen.
Geniet ervan allemaal!!

Dat viel mij idd ook op, september komt steeds hoger op de lijst te staan...terwijl het toch nog wel even een tijdje weg klinkt.
Maar wat gaat het snel! Al bijna 27 wkn, nog 7 wkn en dan verlof.
Had vorige week steeds meer buikpijn en harde buiken, alsof mijn buik ook niet meer ontspande. Later kwam er ook rugpijn bij en voelde me niet lekker. Helaas toch een blaasontsteking, maar nu met een kuurtje gaat het weer helemaal goed!

Terug
Bovenaan