Tjeee.... en Kyra

HAllo iedereen,
Tjee wat een gedoe hier om je eigen geplaatste berichtje weer terug te vinden, kan me nog herinneren dat dat veel makkelijker ging en dat je dan een super gezellige forum kreeg, maar ja niets aan te doen.

Kyra, Ik heb wel een mailadres maar die verberg ik altijd op internetsites, hier door kunnen bekende mij niet herkennen en ik heb soms van die rare mailtje gehad, vandaar. Het is niet dat ik geen contact met iemand wel hoor, zou het leuk en gezellig vinden vaker met jou en andere meiden te kletsen.
Nadat ik alle onderzoeken had heb, van SLT, HCG en kijkoperaties, moesten wij eerst een dik half jaar rusten en nu zijn we dus begonnen met IUI en hierbij meot ik vijf dagen lang twee keer clomid slikken en Pregnyl spuiten.

Nou ik ga wat in huis doen, morgen naar het ziekhuis controle, over de clomid en dan werken.

Groetjes Margriet

Hoi Margriet,

succes in het zkh. enne...ik heb die onderzoeken ook allemaal gehad behalve een kijkoperatie. Bij mij kunnen ze niets anders vinden als het slijm. Na een paar x IUI krijg ik misschien ook wat hormonen, maar ze willen eerst zo proberen ? Weten jouw collegaas het ??

liefs Kyra

Terug
Bovenaan