Tjeee... en Kyra

Als eerste iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, mag alles goed gaan en geniet er van.

Tjee wat een gedoe om hier je eigen berichtje weer terug te vinden. Kan me nog eens herinneren dat dat anders was en dat je dan een gezellige form krieerde, maar ja nu dan maar zo.

Kyra, ik heb wel een mailadres maar aangezien in voor bekenden... onbekend wil blijven kan ik die neit op internet plaatsen en heb ik mijn adres verborgen. Het is niet dat ik geen contact wil met jou of andere meiden maar ik heb wel eens rare mailtjes ontvangen.
Ik moet inderdaad clomid slikken en pregnyl spuiten. Om zo meer eitjes te laten rijpen en de kans groter te maken. Zo kunnen ze de eisprong ook een beetje sturen.

Nou ik hoor het wel weer, hoop ik, vind eht altijd gezellig meer lotgenotjes te treffen.

Groetjes Margriet

Ik snap je helemaal. Ik heb ook een soort van verborgen mail adres. Mijn familie weet van alles af, maar vriendinnen nog niet, maar de een na de ander raakt zwanger en vragen dan zo leuk aan mij "jij nog niet" nou dan kan ik wel janken. Maar oké, ik ga ervan uit dat ik ook een keer aan de beurt kom...Ik moet nu Provera slikken om de menstr. uit te stellen daar het iedere keer in het weekend viel en hier doen ze de IUI alleen door de week !! Maar ik moet als het goed is begin mei voor nr. 2 dus hopen maar weer. En jij voor nr. 3 wanneer ? Ik ben ook beniewd naar mensen die door IUI zwanger zijn geworden, denk dat ik nog een oproepje bovenaan ga zetten. Het is inderdaad klote om iets terug te vinden ja..
Mag ik vragen hoe oud jij bent ? Ik zelf ben 29 en al ± 1.5 jaar bezig nu.

nou, sterkte maar weer hè,

ciao Kyra

Terug
Bovenaan