Tjeez, wat een toestand!!!

Hallo lieve mama's,

Ik heb de voorgaande discussie gelezen en ben van mening dat elke moeder voelt wat het beste is, voor haarzelf en voor haar kindje.
Tja en de  discussie over borstvoeding/flesvoeding...kom op mama's, waar gaat het over....
De één voelt zich prettiger bij borstvoeding en de ander weer bij flesvoeding.
Het gaat het erom dat de kindjes genoeg voedingstoffen binnen krijgen en goed groeien. (misschien wat simpel gezegd, maar dat is uiteindelijk wel waar het om gaat, toch?)

Laten we dit forum vooral gebruiken voor advies en niet voor moeilijke discussies!

Liefs, Maaike!
(sorry als ik wat bot ben overgekomen.)
 
helemaal met je eens.....

zie jij verschil van iemand die 18jr is en bv heeft gehad en iemand die fv heeft gehad?
nou ik niet!
wees blij dat je het kan geven en geniet ervan en wees blij dat er flesvoeding is en geniet daar ook van. toch?

groetjes moni
 
helemaal met je eens.....

zie jij verschil van iemand die 18jr is en bv heeft gehad en iemand die fv heeft gehad?
nou ik niet!
wees blij dat je het kan geven en geniet ervan en wees blij dat er flesvoeding is en geniet daar ook van. toch?

groetjes moni
 
helemaal met je eens.....

zie jij verschil van iemand die 18jr is en bv heeft gehad en iemand die fv heeft gehad?
nou ik niet!
wees blij dat je het kan geven en geniet ervan en wees blij dat er flesvoeding is en geniet daar ook van. toch?

groetjes moni
 
Het is ook wel een beetje leuk toch die heftige discussies?
Je hoeft ze niet te lezen, en je hoeft niet te reageren. Maar dat is zo moeilijk he, als je het helemaal niet met iemand eens bent. Maar ik vind het ook wel weer heel interessant hoe zoiets zich dan ontwikkelt. En dan bekritiseren we elkaar maar, iedereen weet ook wel diep in zijn hart, dat iedereen het beste voor heeft met zijn kind, en dat niemand de wijsheid in pacht heeft toch?
Je kunt deze discussie ook wat nuchter gaan bekijken.
En anders lees je ze niet en reageer je niet!
 
Terug
Bovenaan