tjonge

A

Anoniem

Guest
ik moet echt even wat kwijt, wil er niemand mee kwetsen hoor. maar een tijd geleden zat ik hier dagelijks, en toen was er onderling ook al strijd, ik ben toen hier weg gegaan wand het was gewoon eccht niet leuk meer, maar gisteren dacht ik laat ik eens gaan kijken hoe het hier gaat wie er al ondertussen zwanger zijn en wie nog niet, nou en wat ik toen toch allemaal las, ja sorry maar vind het echt niet normaal hoe iedereen of nou ja een paar dan he, het is echt niet iedereen. elkaar aflopen te zeiken, ik schrok er gewoon van. ik dacht dat je hier je hartje kon luchten en gezellig met mensen kon kletsen en je vragen kon stellen, maar het blijt wel dat dus echt niet meer kan. en dat vind ik echt heel erg jammer,
ik snap ook wel dat mensen frustratie hebben omdat het niet altijd zo loopt zoals je dat zelf wil, ik kan er over mee praten wij zijn ook al heel lang bezig en lopen nu sind een maand of 7 in het ziekenhuis,
maar lieve mensen, waarom kan het toch niet gewoon gaan onderling, er is al genoeg onrust overal. help elkaar, daar berijk je veel meer mee,
ik moet dan ook zegen dat ik echt hoop dat het weer wat gezellig kan worden hier, en dat we er voor elkaar kunnen zijn,

ik hoef hier geen reaktie op anders krijg je alleen maar weer een discussie, en dat is nou net wat ik niet wil. maar wou het wel heel even gezegt hebben

met vriendelijk groet  

wij die al heel lang bezig zijn en waar he niet wil lukken

Hoi meis!
Ik vroeg me af, omdat ik hier ook nieuw ben, of je zelf nog wel is hier op het forum mee doet? Ik bedoel om mee te kletsen?

xx Bren.

P.s, ik hoop voor jou ook natuurlijk dat je gauw een kindje verwacht..

hoi hoi, nee in het begin kletste ik wel hier mee, maar sinds dat er zoveel ruzie gemaakt word ben ik er mee gestopt, dit is echt weer sinds een paar manden dat ik hier weer, ben. maar als ik dit dan allemaal zo lees dan denk ik weer ja waarom zou ik hier nog komen, ik heb mijn eigen dingen, en ik wil echt wel iedereen helepen zover ik kan dan,
maar het houd een keer op he,

maar zodra ik weer zie dat het hier weer gezellig is dan kom ik zeker weer terug,

groetjes

Hey Sherina,

Je bent anders van harte welkom op forum one2bemums.....

Lotje

Oke ik snap het..
Ik wil je niet weg hebben uiteraard, maar heb je al is op www.oudersinfo.nl gekeken?
Dat is ook een forum, misschien is dat wat voor je?

xx Bren

Sherina, het is hier altijd heel gezellig hoor. helaas is het nu beetje uit de hand gelopen, maar alles is weer opgelost en uitgepraat. Dus ik zou zeggen, blijf lekker hangen.

gr

Terug
Bovenaan