tjongejonge

Ben je een weekje weg, zijn er allemaal baby's geboren!!!!!! Supergefeliciteerd allemaal!!!

Mijn weekje Italie was heerlijk! De heenreis was een hel, ik kon m'n draai in de auto niet vinden en had vreselijk last van m'n buik. Verder de hele week heerlijk genoten van de verplichte rust ;)
De terugweg ging prima! Nergens last van gehad....hoe vreemd he en dan ben je een week verder!

Vandaag 6 pagina's bijgelezen hier op het forum, haha! Ik heb niet overal een reactie geplaatst, want dat is onbegonnen werk, maar ik wilde wel even laten weten dat ik met iedereen meeleef, iedereen die kwaaltjes heeft of de zwangerschap zat is een steuntje in de rug wil geven en iedereen die blije boodschappen heeft geplaatst wil feliciteren!!!!!

liefs kim

Hoi Kim!

Leuk dat je er weer bent! Kan me voorstellen dat de reis zwaar was, al is het wel bijzonder dat de terugreis zo goed ging!
Er zijn veel baby's geboren inmiddels he? Leuk!
X

Hoi kim,

Dus weer lekker terug?? Fijn om te lezen dat jullie zo'n leuke week hebben gehad.
Kan me goed voorstellen dat de reis zwaar was, maar gelukkig had je op de terugweg nergens last van.
Nu nog lekker verder genieten thuis.

Liefs marielle 37weekjes

Terug
Bovenaan