tjs... Gijs wakker

Echt balen, ik hoopte zo dat t goed zou gaan. Nu weet ik wel wat er fout is gegaan denk ik... niet precies t dagritme gevolgd....dus morgen n nieuwe poging.

groetjes Maris

ps mijn kop barst uit elkaar, 1e menstruatie na Gijs weer en dan 's nachts in gehuil zitten...nou hij heeft een beetje melk op, dus hij mag boeren en weer slapen...

He wat jammer nou, ik had gehoopt voor je dat hij lekker zou doorslapen.
Misschien (wat je zelf al aangeeft) het dagritme aanhouden.
Bij Daniëlle werkte dat ook goed, zij was/is echt een kind van de regelmaat.
Nou succes weer,
groetjes van Sonja

o jee Maris,
ik typte net een enthousiast berichtje op je eerdere onderwerp. Maar als inderdaad je dagritme anders was kan dat al zoveel verklaren. Sommige kinderen zijn daar gewoon heel gevoelig voor.
Nou ik hoop dat het straks en in de toekomst altijd beter gaat met het slapen.

Sterkte Tamar

mmm, ik had ook eerst een leuk berichtje op je andere topic achtergelaten.
Maar wat Tamar ook zegt, sommige kinderen zijn gewoon heel gevoelig voor verandering in ritme. Eline heeft dat niet zo heel erg, maar mijn oudste wel. Als het even anders gaat dan normaal, raakt hij ook van slag. Dus stuctuur is voor hem echt de oplossing!

Balen he... Ik heb vandaag tot half 3 gewerkt (zou tot half 2 grrrrr.
En ga zo de kinderen ophalen en op tijd Gijs eten geven en dan slapen en dan om 10 uur nog een fles. Gisteren was t mis gegaan doordat Dennis hem een fles gaf terwijl hij een potje eten moest, dat wist hij even niet en ik was er niet.
Maar goed, we gaan vol goede hoop verder. Voorlopig werk ik trouwens halve dagen (soort van, want t was vandaag langer) zodat ik 's middags bij kan slapen of even rustig relaxen.

Nou vol goede moed op naar vanavond en vannacht!

groetjes Maris

Lieve, lieve, lieve kleine Gijs: dat hadden we niet afgesproken vriendje!

Sjezus maris, ik hoop dat het dagritme het probleem is geweest en dat ie vanacht gewoon slaapt hoor! Fijn dat ze op je werk 'meewerken'

liefs miranda

Inderdaad heel fijn van mijn werk en de Arbo. Die had ik vandaag aan de lijn. Deze week kan ik gewoon 50 procent werken. Als t volgende week nog zo is dan moet ik langs komen om te praten. Nou ik vind t best!
Bij Dennis op zijn werk zeggen ze dat hij vrij moet nemen als hij niet kan komen doordat hij te moe is.... Persoonlijk vind ik dat niet kloppen hoor. Als hij moe is door stress kan hij wel ziek zijn, maar door een huilend kind niet???

Oh ja: hij ligt nu lekker te slapen en wordt hopelijk om 10 uur wakker en dan na een fles de nacht door... Hij heeft ieder geval gepoept vandaag en hij was supervrolijk. Ik heb ook onwijs in een deuk gelegen met Gijs en Feline door op Gijs zijn buikje te blazen, Gijs een lachbui, Feline ook en tja toen werd ik ook eigenlijk wel vrolijk hahaha.

Nou ik ga van mijn avondje genieten.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan