to be or not to be thats the question!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik had gister mijn nod en er is nog niks en ik voel ook nog niks rommelen dus wie weet zou je zeggen. Ja en als ik nou niet zo'n ongeduld zou zijn dan was het ook niet zo erg maar omdat ik altijd stipt ben met mijn menstruatie werd ik vandaag al gek van mezelf. Dus vanmiddag een test gekocht en gedaan maar nee hoor niet zwanger. Balen natuurlijk!!! Maar goed we blijven optimistisch.

Nu hoor je vaak dat het bij de eerste keer testen vaak negetief is en bij een 2e keer 3 dagen later wel positief is door het hcg hormoon. Dus we testen zaterdag nog een keer. Als het wel raak is heb ik een verjaardagscadeautje haha want dan is het op mijn verjaardag verwekt. Maar ja wel zullen wel zien hoe het loopt.

Aan de zwangeren onder ons van harte gefeli en de rest heeeeeel veeeeeel succes en ik zal duimen voor iedereen.

Liefs droopy23

Hoi Droopy!

Ik duim voor je hoor meid! Spannend he dat wachten (vervelend ook).

Ben zelf afgelopen maandag weer ongi geworden, dus wij gaan weer vol goede moed naar de volgende ronde (ronde 6)

Ik hoop voor jou dat het raak is, mooi verjaardagscadeau dan inderdaad! Succes met wachten...

Liefs Bloempje

Hey,

dat wachten duurt altijd zolang, he.
deze maand was ik ook overtijd en ook de eerste test was negatief. Maar jammer genoeg was een week later de tweede test ook negatief en een bloedonderzoek gaf de doorslag: niet zwanger. Pas 8 dagen na mijn NOD werd ik ongi. ik weet niet waarom ze uitbleven, door de stress??
Ik wil je met mijn verhaal zeker niet ontmoedigen, en duim voor jou.

Groetjes Grace

Terug
Bovenaan