to-do lijst, kleertjes, wat doen jullie??

Hallo

Ik heb gister alles gewassen en gestreken. Het ligt nu op mijn eettafel en kijk er al de heledag naar hihi.
Nu kwam ik tot de ontdekking dat ik nog een hoop miste. Mijn vriend snapt er niets van want de hele tafel is bezaaid met schattige kleine kleertjes dekens enz enz. Maar goed mei is zo'n maand waar het koud en heet (vorig jaar) kan zijn. Dus lange en korte broekjes, korte, lange en mouwloze rompers en truitjes. Moet je ook een dikke jas....? Of is een vest voldoende? al dat getwijfel ik word er gek van hahahaha.

Vanmiddag wordt de wandkast afgemaakt en dan kunnen meteen alle schone kleertjes de kast in. JOEPIE!!! Morgen komt de kamer, dus als man lief thuis komt mag hij meteen aan de klus! Eindelijk vooruitgang boven, heerlijk!

Hoever zijn jullie??
Hebben jullie een to-do lijst voor de mannen?? Hoe gaan ze daarmee om? Of krijgen ze uit zich zelf een drang net als wij dat alles af moet??

Groetjes

hoi hoi,

ik heb alles al klaar, alleen de box staat er nog niet.
ik snap het probleem van de kleren.
de eerste week blijft de baby toch binnen dus heb ik dunne lange kleren, wel verschillende rompers.
allemaal nog van mijn andere zoon.
in de maxi cosie zit ook de zak want stel dat ik na de bevalling s avonds of snacht naar huis mag is dat echt wel nodig voor zo'n pasgeborene.
en die week kijk ik wel naar het weerbericht en kan je je kraam kado's erop aanpassen.
mijn mamn ging enthousist te werk, haat klussen maar de baby kamer vind hij geweldig om te doen.

liefs van patricia 35, 4 dagen zwanger van derde zoon

Hier ook alles gewassen en gestreken. Kamertje is al helemaal af. Hier geen to-do lijst als er iets is dan zeg ik het wel. En ja als ik nog iets tekort kom in de eerste weken dan mag manlief even gaan shoppen.

Ik heb de eerste (belangrijkste) dingen in huis en verder laat ik het maar weer op me af komen. Is de eerste keer ook goed gegaan. Lfs

Ik heb toevallig ook van de week alles gewassen. Kamertje nu helemaal klaar, laatste details zoals luiers en shampoo van de week gekocht dus nu afwachten tot ze zin heeft om de wereld te komen ontdekken.
Ik ben ook allemaal bang dat ik teveel of te weinig van dingen heb. Maar iedereen heeft zoiets van dat is zo gekocht als ze er eenmaal is en het blijkt inderdaad te weinig te zijn.

Verder ook hier geen to do list, mijn man is meteen al begonnen met alles, alles dus ook snel af en verder inderdaad als we iets zien dat nog moet doet hij het gewoon meteen.

hoiii

wij hebben de box ook nog niet opstaan..
het kamertje is ook nog niet binnen dat zou eerst begin maart zijn,, nu heb ik eens gebeld na ze,
En nu word het eind april.... grrrrrrrrrrr
ben gelukkig pas eind mei uitgerekend, dus hoop dat de baby nog even lekker binnen bklijft haha..
Kleertjes ga ik wel volgende week wassen en leg ze dan zolang in mijn kleerkast maak ik er een plank voor leeg...
Vlucht koffertje is ook zo goed als in gepakt...
nu alleen maar wachten op eht kamertje dan kan mijn mannetje dat even snel,in elkaar schroeven en klaar...
Verder heb ik alles in huis...
Het is hier dus echt wachten op het kamertje....

hoi,

heb alles klaarstaan en af. Alleen de box staat nog in delen op zolder maar die wil ik op het laatste moment pas neerzetten. Ga nu eerst nog een keer grote schoonmaak houden en dan komt de box naar beneden. Kleertjes enzo zijn allemaal gewassen en liggen klaar. Heb nog niet zoveel omdat ik niet weet wat het wordt maar vaak krijg je na de bevalling toch het e.e.a. en anders stuur ik er wel iemand op uit. Een to do lijst heb ik ook niet, ik zeg gewoon wat ik evt nog gedaan wil hebben, of het dan ook gebeurd is een tweede maar ja dat blijf je houden denk. Succes allemaal.

Terug
Bovenaan