To Do lijstjes

<p>25 weken zwanger en er moet nog zoveel...</p><p>Naast de kinderkamer verven en inrichten nog tig ‘even voor de baby afmaken naai-projectjes’, een volle agenda (bijna allemaal werk gerelateerd), in negen van de tien weekenden wel verplichtingen, een vakantie tussendoor, twee bruiloften en ergens wil ik nog graag m’n verjaardag vieren en die van vriendlief is dan ook wel zo aardig om te doen, wordt er een babyshower voor me georganiseerd, willen collega’s nog een etentje plannen voor mijn verlof, wil vriendlief nog van alles (ook logisch) en wil ik ook gewoon soms even niks, (maar dat kan ik altijd al best slecht) genieten en ook nog lief leuk aardig en gezellig zijn! De tijd vliegt voorbij... Kind moet nog erkend worden (maar met die volle agenda, werkzaam in het onderwijs en niet ruime openingstijden van het gemeentehuis... wanneer???), verzekeringen geregeld, geboortekaartje ontwerpen en bestaan er überhaupt leuke jongensnamen?? (Grapje natuurlijk, maar wij hebben hem nog niet gevonden én willen het geslacht niet weten dus wel beide nodig) Meisjesnaam is ook nog een dingetje... Ligt het aan m’n hormonen of ben ik in huis de enige die zich hier mee bezig houdt? Over de was, boodschappen, koken en poetsen hebben we het maar niet, redelijk verdeeld en past wel in het drukke plaatje. Oh ja uhm nog iets met de opvang regelen, de kraamzorg en een cursus (gelukkig maar één dag) over positief bevallen en dat boek over borstvoeding lezen! We hebben altijd al een leuk druk leventje en ik voel me verder helemaal prima, maar iemand iets van herkenning? </p><p>En nog meer die er wel eens wakker van liggen?? </p>

Ik zou alles echt stap voor stap doen en er ook echt agendapunten van maken, dus die dag ga ik dat regelen en die dag dat. Wacht niet tot het laatste moment want dan ben je straks in je verlof de sjaak en dan moet je nou juist net niks doen;) ik zou beginnen met de kraamZorg regelen want dat moet eigenlijk al vanaf week 12.. 

Ahh Babetje! Heel herkenbaar :) Ik ben inmiddels ook 25 weken, en nog zo veel te doen... Ik heb geen adviezen voor je, wou alleen even zeggen dat je zeker niet de enige bent die het (soms, of meestal) zo beleeft. Zet 'm op, en luister goed naar je gevoel!

@Chan1234B
To Do lijstjes zijn m’n ding dus alles op regelen voor m’n verlof gaat wel lukken, kraamzorg was al geregeld maar de intake etc en erover nadenken hoe en wat bedoelde ik meer. Thanks voor je tip!

@ PitjeMiniWe zijn inmiddels twee weken verder en het tij is gekeerd. Of misschien meer de manier van denken ? Moet gewoon niet te veel in m’n agenda kijken en oh ja beetje jammer dat het reisbureau vandaag belde dat we onze reis om moeten boeken (voor aankomende zaterdag), maar kon er nog wel bij ? 
Ben wel een dag minder gaan werken, misschien is het alleen het idee van tijd hebben... We can do this! 

Terug
Bovenaan