Hoi kim,
hier alles wel iets rustiger. Ben met de pillen begonnen, maar merk daar nog niet veel van, kon 4 tot 6 weken duren. Verder niks meer gehoord over de psycholoog, dus maandag zelf maar weer bellen.
Jasmine was gisteren 6 maanden, dus in principe net zo oud als jou Liam. Ik moest meteen 2 flessen laten vallen en inderdaad krijgt ze nu een ander ritme.
- tussen 7 en 8 een papfles of een bord pap 200 cc
- rond 11 uur fruit met sap of thee
- om 13 uur een boterham (wat nog steeds niet gaat) en een fles opvolgmelk 200 cc
- rond 15 uur een koekje met sap of thee
- om 17 uur een prakkie met dixap (of iets anders)
- om 20 uur laatste fles met een beetje pap 200cc + 2,5 schepje pap
Dit gaat eigenlijk vanaf het eerste moment al goed, alleen die stukjes en die boterham dus niet. Zodra ik nu met een stukje brood in de buurt kom begint ze al te krijsen.
Succes met Liam en zijn grote mensen maaltijden hahaha
groetjes danielle en Jasmine
hier alles wel iets rustiger. Ben met de pillen begonnen, maar merk daar nog niet veel van, kon 4 tot 6 weken duren. Verder niks meer gehoord over de psycholoog, dus maandag zelf maar weer bellen.
Jasmine was gisteren 6 maanden, dus in principe net zo oud als jou Liam. Ik moest meteen 2 flessen laten vallen en inderdaad krijgt ze nu een ander ritme.
- tussen 7 en 8 een papfles of een bord pap 200 cc
- rond 11 uur fruit met sap of thee
- om 13 uur een boterham (wat nog steeds niet gaat) en een fles opvolgmelk 200 cc
- rond 15 uur een koekje met sap of thee
- om 17 uur een prakkie met dixap (of iets anders)
- om 20 uur laatste fles met een beetje pap 200cc + 2,5 schepje pap
Dit gaat eigenlijk vanaf het eerste moment al goed, alleen die stukjes en die boterham dus niet. Zodra ik nu met een stukje brood in de buurt kom begint ze al te krijsen.
Succes met Liam en zijn grote mensen maaltijden hahaha
groetjes danielle en Jasmine