To Kim / Liefkleintje

Hoi kim,

hier alles wel iets rustiger. Ben met de pillen begonnen, maar merk daar nog niet veel van, kon 4 tot 6 weken duren. Verder niks meer gehoord over de psycholoog, dus maandag zelf maar weer bellen.

Jasmine was gisteren 6 maanden, dus in principe net zo oud als jou Liam. Ik moest meteen 2 flessen laten vallen en inderdaad krijgt ze nu een ander ritme.

- tussen 7 en 8 een papfles of een bord pap 200 cc
- rond 11 uur fruit met sap of thee
- om 13 uur een boterham (wat nog steeds niet gaat) en een fles opvolgmelk 200 cc
- rond 15 uur een koekje met sap of thee
- om 17 uur een prakkie met dixap (of iets anders)
- om 20 uur laatste fles met een beetje pap 200cc + 2,5 schepje pap

Dit gaat eigenlijk vanaf het eerste moment al goed, alleen die stukjes en die boterham dus niet. Zodra ik nu met een stukje brood in de buurt kom begint ze al te krijsen.

Succes met Liam en zijn grote mensen maaltijden hahaha

groetjes danielle en Jasmine

Hey Danielle,

Dankjewel voor je bericht!

Ooow, ik hoop echt wel dat je je snel beter gaat voelen hoor! Probeer anders eens Valdispert, gewoon te koop bij de drogist, is rustgevend en homeopatisch!

Mmm, grappig, sinds gister laat Liam zelf de fles na de groentehap staan!
Zijn schema ziet er nu zo uit:

8uur fles 230
10uur fruit
12uur fles 230
15uur groentehap met beetje sap/thee
19uur fles 200 met 4 voedingsschepjes pap

Koekje of brood snapt 'ie echt nog geen pannekoek van haha! Over 2 weken heb ik 2 weken vakantie en dan ga ik daar maar eens goed voor zitten en dan wil ik het schema zo maken:

8uur fles 230
10uur fruit
12uur boterham
13uur fles 200
17uur warme hap
19uur papfles 200
met hulp van jou schema ;)

Dankdank!

Liefs Kim en Liam

weet je wat me opvalt

dat jullie ochtend qua eten erg dicht op elkaar zitten en erna van 13 tot 17 uur ineens 4 uur niks... pikt Liam dat? omdat er in de ochtend steeds maar 2 uur tussen dingen zit?

ik vind het echt veel lijken zo maar goed amy krijgt nog bv en heeft vandaag alleen wat lepeltjes fruit op maar ene keer wilt ze wel andere keer niets...

ps danielle valdispert werkt ook ergg goed en sneller!!!

liefs danielle

Heey,

Ja klopt....Liam heeft in de ochtend meer moeite met 3 uur tussen de flessen laten (vandaar dat wij ook ooit begonnen zijn met fruit) en in de middag vraagt ie er soms na 4 uur nog niet eens om!

Wat vind je veel als ik vragen mag? 3 flessen, fruit en groente krijgt hij nu! Straks als er een bammetje bijkomt wordt de inhoud van de flessen minder....

liefssss

ja het oogt zoveel als je het zo leest haha

als ik naar amy der "ritme" kijkt krijgt ze denk zelfs meer... vind dde fles inhoud veel 230 ml haha maar goed werk zelf in de kraam en eindige we op da 8 met 80 a 90 ncc en amy krijgt nog steeds borstvoeding en als ze eens een flesje krijgt omdat ik werken ben drinkt ze er maar 70 a 100 cc van vandaar denk haha

amy krijgt nu dit

rond 8en bv
rond 11 bv
rond half 2/2 uur bv
half 5 a 5 uur bv
rond half 6 groente (wat niet echt lukt nog)
en rond 19 uur bv en naar bed

en vaak rond 23 uur en snachts nog bv haha dus ook best veel maar tis meer de inhoud die ik veel vond overkomen

Haha, ik snap het :) Dan klinkt het inderdaad erg veel! Maar ja als je nog maar 3 of 4 flessen op een dag hebt worden die vanzelf meer....ik begon met flesjes van 150 en die dronk hij soms niet eens leeg, maar dat waren er 6 op een dag! Nu nog 2x 210 met 7 schepjes en 1x 180 papfles!
Maar Liam is wel een hongerlapje hoor! Haha!

liefssss

Terug
Bovenaan