To sex or not to sex, that's the question!!!

Hoi meiden.

Misschien niet een heel smakelijk onderwerp, maar hebben jullie nog zin in sex???
Ik kan er de laatste weken niet echt meer van genieten. Heb vreselijk last van nesteldrang en ben 's avonds helemaal op.
En dan het idee dat mijn man ook nog zijn plezier wil??? Jeetje nee zeg.
We houden het tegenwoordig op handwerk en knuffelen, want bij het vrijen heb ik heb ik steeds een kont van die kleine tegen mijn ribben aan beuken. Ook niet echt plezierig.

Groetjes Yeppie
29+2

hallo yeppie

bij ons is het ook vele malen minder, heb soms wel en soms geen zin.
en het idee erbij speelt natuurlijk ook mee.
dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste had ik daar op het laatst ook wel last van, hoort er denk ik bij.

groetjes vlinder 31 weken

He meiden,
Ruilen????? Hahahaha!!! Bij ons is het andersom. Ik wil wel, maar mijn man wil niet meer. Bang, niet sexy, ik heb geen idee, maar sinds 2 maanden al (PFFFFFFFFFFFFF) vind ie dat ik maar lekker moet zwangeren, daarna komt 't wel weer........... Leuk is anders, maar ik kan die kleine niet even 'opzij leggen'   natuurlijk. Afwachten dus maar.......
Succes met jullie mannen!
Groetjes Nanna

Hi aankomende mama's,

ik moet zeggen.... hier is het ook andersom.
nu juist veel meer zin......  en gelukkig ook mijn vriend.
maar......... voor diegene die het juist minder hebben, gewoon alles
inhalen na de zwangerschap.

Liefs,
Linda

hahahaha!
Hier is het een paar weken heel erg geweest, ik had absoluut geen zin...........
Maar ik merk dat er langzaamaan iets verandering in komt, dat ik op de hoeveelheid zin van voor de zwangerschap zit, dat niet...........

En vanaf nu wordt het echt lastiger want mijn buik gaat lekker in de weg zitten en ben gewoon niet zo mobiel  meer..........
Ook vind ik het feit dat ik mezelf niet meer kan ontharen ook niet meehelpen om nou eens lekker ongegeneerd te gaan liggen vrijen.......................

Liefs Rimke
27+2 weken.

Ha ha, grappig onderwerp! Ik heb zelf nog steeds goeie zin en mijn partner gelukkig ook (hoewel hij die buik allesbehalve sexy vindt...). Alleen...die buik gaat zo in de weg zitten. Ik neem aan dat jullie daar ook last van hebben. Iemand goeie tips????

ik moet er niet aan denken.
niet dat ik niet wil of dat hij niet wil maar dat bosje beneden word inmiddels al aardig een oerwoud.(ga binnenkort aan hem vragen of ie dat van mij kan kortwieken)
en die buik gaat dubbel in de weg zitten , tja wat wil je in verwachting van een tweeling .
en om er  iets van  medisch te maken bij mijn vorige bevalleng ben ik geknipt en op die plek heb ik nu door de druk giga bloedaders. dus dat is ook geen pretje.
ook wij houden het bij het hand en knuffel werk.

heeft iemand nog tips voor die bloedaders.?????????    

knuffel ze

Is bij ons ook gelukkig niet veranderd (alleen andere standjes uitproberen, , idd zit die buik af en toe wat in de weg), maar ik voel me ook nog steeds geweldig goed, dus misschien dat dat ook scheelt?

Terug
Bovenaan