toastjes en wijn

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,Ik wil graag zwanger worden en heb me de afgelopen weekenden tegoed gedaan aan toastjes met brie en blauwe kaas en daarbij een paar glaasjes wijn. Zou dit al schade kunnen aanrichten als ik nu eventueel zwanger zou zijn? Wacht op je berichtje!

Hoi Amber,

Goh, dat vraag ik me zelf ook af. Weet wel dat het erg lekker is. Maar aan de andere kant, waarom zou het nu nog niet mogen? Bij sommige duurt het wel een jaar of langer voordat ze zwanger zijn. Het zou toch te gek zijn dat je dan een jaar dat niet mag eten/drinken? Denk zodra je het weet dat je het niet meer moet doen. Staat ook wat over geschreven bij zwanger (niet in het forum maar als je in het begin op deze site komt). Succes met klussen. Ps welke ronde zit je en wanneer is je NOD?

Liefs Patricia

Hoi Patricia,Ik kom net kijken en ben pas een paar weken gestopt met de pil. Dus een beginners vraag wat is NOD?

Wist ik ook niet hoor, dus dat geeft niet. NOD betekend niet ongesteldheids dag. De dag waarop je ongesteld moet worden, maar het niet wilt. Dus je zit in ronde 1, spannend. Ik zit in ronde 4, maar heb pas vanaf deze ronde bewust voor mijn eisprong gevreeen. Morgen is mijn NOD.Spannend....
Liefs Patricia

HA HA ik ben echt een beginner dat zie ja aan het laaste berichtje. Ik duim ook voor je!! Succes

Hoi Amber,

Las zojuist je berichtje en dacht, kom zal even reageren.

Eigenlijk hoor ik niet op deze site, want ben eindelijk zwanger v.d. 2e.

Maar kan je wel vertellen dat je ook al heb je sterke drank op je gewoon zwanger kunt raken hoor en dat het zelfs nog een gezond kindje kan zijn ook!!

6 jr. geleden was ik op een feestje en ben toen eigenlijk heel erg dronken geweest van witte wijn en feigling. Nog geen week later kwam ik erachter dat ik 5 wk. zwanger was. Nou....dat vond ik dus best wel eng...best veel gedronken en dan zwanger.

Na 9 mnd. werd er een kerngezonde jongen geboren. Uiteraard heb ik in die zwang.schap tijd niet meer zo raar gegeten en gedronken....want uiteraard vraagt het wel een klein beetje om moeilijkheden!!

Nou succes meiden....en hopelijk tot op een zwanger forum!!

Angie

Zou me daar maar absoluut geen zorgen over maken. Het kindje begint pas bij je "mee te eten" als je 10 weken zwanger bent, dus geen gevaar! Anders zou je nooit meer iets mogen eten, want het risico dat je zwanger bent bestaat iedere maand, ook bij mensen die de pil nemen etc.

Ikzelf ben nog eens heel erg dronken geworden net voor mijn NOD, was natuurlijk ook een beetje bang maar werd gerustgesteld door mijn gyn. en heb een hele gezonde tweeling op de wereld gezet.

Maak je dus niet gek voor je zwanger bent en geniet nog lekker van alles zolang het nog kan.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan