Tobben

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben hier nieuw en we zitten met een heel klein probleempje.
Wij willen graag voor een derde kindje gaan maar wanneer.
Ons 1e kindje is ruim 2 en de tweede is nu 8 maanden.

Zijn er nog meer mama's hier met meerdere kindjes en wanneer zouden jullie ervoor gaan?

Hoi,

Ook ik ben moeder van 2 kids, 2 jongens van 3 en 1 jaar. Wij zijn nu sinds 2 maanden bezig voor de 3e. Wat houdt jullie tegen?

Ik ben nog een vrij jonge moeder, maar daar heb ik bewust voor gekozen!

Gr.
Baby09

Hoi,

Wij hebben een dochter van 6, zoon van 5, zoon van bijna 4 en een zoon van 1 jaar.

Zoals je kunt lezen zit er niet veel leeftijdsverschil tussen onze 3 oudste kinderen. We hebben hier destijds voor gekozen omdat het ons voor de kinderen heel erg leuk leek. Dit is ook echt zo want onze kinderen kunnen heel goed met elkaar spelen en zijn dol op elkaar. We hebben er nooit spijt van gehad en we genieten er volop van. Het enige want ik nu jammer vind (toen niet bij na gedacht) is dat ze achter elkaar naar de basisschool gaan. Mijn dochter in 2006 mijn zoon in 2007 en nu mijn andere zoon in 2008. Ik vind het wanneer ik dan terug kijk ineens wel heel erg hard gaan met ze.

Voor onze jongste is dit dus niet zo leuk en hebben we besloten om nog 1 keer zwanger te worden. Hij hangt er nu een beetje bij door het leeftijdsverschil en het lijkt ons erg leuk wanneer we nog een kindje erbij krijgen.

Ik was trouwens 22 toen ik beviel van onze dochter. Ik ben dus een jonge moeder en dat bevalt me echt heel erg goed.

Succes met de juiste keuzes maken.

Groetjes Wendy

Hallo,

Hier een ook een jonge   moeder van 23 jaar. We hebben een zoontje van 9 maanden oud. Wij gaan het in Juni weer proberen.  Hoop dat het net zo snel raak is als de eerste ( was in 2x). Het leeftijdsverschil lijkt me ook erg leuk als het niet te ver uit elkaar ligt.

Moet wel zeggen vind het wel spannend. Wij hebben verder ook een wens van drie kindertjes.

Groetjes

Diarich

Terug
Bovenaan