Tobleronetaartje

<p>Hi,</p><p>Vandaag had ik taart gegeten, maar nu zie ik net dat er wel mousse in zit. En behoorlijk wat ingredienten. Nu is mijn vraag of ik dit wel had mogen hebben? Kan er natuurlijk niks meer aan veranderen.</p><p>https://www.jumbo.com/almondy-toblerone-taart-400g/205598STK/</p><p> </p>

Lekker issie he :) om welk ingrediënt maak je je zorgen? Ik zie namelijk niets schadelijks zo op het eerste ogenblik . Je zegt "mousse", ben je bang dat er rauwe eieren inzitten? Want dat zal zeker niet het geval zijn, dan is het product niet lang houdbaar namelijk . Meeste producten uit de supermarkt kan je daarom gewoon eten. 

No worries de mousse uit de supermarkt is volgens mij nooit met rauw ei en al was het zo, dan is de kans dat je er ziek van wordt minimaal!

Heb laatst almhof gemaild hierover! Er zit in hun mousse eigeel (zag ik pas naderhand...)
antwoord: (hoop dat je er wat mee kan)

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij kunnen u geruststellen, u kunt Almhof chocolademousse gewoon eten tijdens uw zwangerschap.

Wij gebruiken geen rauwe eieren in onze chocolademousse. Verder kan onbehandelde of ‘rauwe’ koemelk onveilig zijn voor zwangere vrouwen, wij gebruiken echter nooit ‘rauwe’ koemelk in onze producten, ook niet in de chocolademousse. Alle Almhof producten zijn gemaakt met gepasteuriseerde melk en zijn dus compleet veilig. 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij hopen dat u nog veel van onze Almhof producten zult genieten en wij wensen u een voorspoedige zwangerschap tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Müller Nederland

Amy Barnhoorn
Almhof Consumentenservice

Terug
Bovenaan