TOBY!! eindelijk geboren!

Hoi meiden!

Onze zoon Toby is op 4 februari geboren.
Ik ben wat laat om dit te melden, aangezien het nu al 13 feb. is, maar had een paar dagen geen internet en kon jullie eerst niet vinden, en daarvoor was ik er niet aan toe gekomen om te zitten.

Het was een bevalling die volgens het boekje is verlopen, maar liep aan het einde toch medisch af met een gyn. Ik heb er met het voorproces 22 uur overgedaan, maar de VK zei dat ik maar 7 uur mocht berekenen vanaf de heftige weeen. Onze kleine is uiteindelijk met een kleine ingreep van de vacuumpomp en een knip geboren! Wat een ervaring zeg!

Nu een heerlijke kraamweek achter de rug en we genieten enorm van onze kleine man!

Ik zal snel de lange versie schrijven en jullie verhalen lezen en reageren!

Liefs Janne (krukel = TOBY) ;)

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Toby! Leuk die naam, zitten bijna dezelfde letters in als bij Tymo haha :) Klinkt wel als een redelijk lange bevalling als je bijna 22 uur bent bezig geweest!
Hoe is het met je hechtingen? Ik zelf heb best een tijdje last gehad van die knip.
Heelo veel succes met het wennen aan elkaar en ik hoop dat je tussen door kan genieten van elkaar!
liefs,
Mar

Hi Janne,

Gefeliciteerd met jullie zoon. ik keek even terug en zag dat je op 3 feb. nog schreef dat er niks aan de hand was! Toch nog snel gegaan dan!

Gr. Tamara
(februari mama)

wat goed!!! gefeliciteerd met jullie zoon!!! wat zal je blij geweest zijn dat je hem eindelijk lekker in je armen kon sluiten!!! en fijn te horen dat je een goede kraamweek gehad hebt!!!! lekker blijven genieten...liefs

He he, eindelijk!!! Je hebt iedereen in spanning gehouden! Ik heb dagelijks gecheckt of er al bericht van je was en maakte me een beetje zorgen. Maar gelukkig! Ik schreef op 4 februari om 20.00uur nog 'wie weet lig je nu te puffen', nou, dat heeft niet meer zo lang geduurt dan!
Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Tamara
april mama

Janne gefeliciteerd!

Eindelijk horen we wat van je! Ik begon me al zo`n zorgen te maken. Geweldig meid, gefeliciteerd!
Echt genieten is het he van zo`n kleintje?

Liefs Milou

Terug
Bovenaan