Toch 20 weken echo gekregen!

Hallo meiden,

Heb uiteindelijk vanavond dan toch een 20 weken echo gekregen door een vervangende echoscopiste die ze op de valreep hadden kunnen inzetten voor de avonduren.

It's a boy!!!

Dus de optelsom is 1 dochter en 3 jongens en daarmee is mijn gezin echt helemaal compleet.

Moet volgende week wel even terug voor opnieuw een echo, omdat ze geen goede beoordeling van het hartje konden geven. Maar groei was erg goed en alle overige dingen ook dus zal ook het hartje best in orde zijn, ga ik maar van uit.

Meiden, succes met aftellen naar jullie 20 weken echo!

haha, ja meonly85, wat dat betreft had ik graag een meid gehad. Die zijn zoooooo veel rustiger haha. Aan de andere kant: van jongens krijgen mama's wel heel erg veel liefde hoor! Het maakte mij gewoon niet uit en ik ben hartstikke blij.

De kinderen deden erg hun best om hun 'teleurstelling' te verbergen, want die hadden een meisje in bestelling haha!

Gefeliciteerd dat het allemaal goed was. Denk dat het hartje ook wel goed is hoor als alles er goed uitziet en mag je volgende week nog een keer kijken is ook niet vervelend.
Inderdaad wel lekker dat ze zo snel een vervanger hebben kunnen regelen.

Wat fijn dat je toch nog de 20-wekenecho hebt gekregen! En gelukkig dat alles goed is.

En ligt het aan mij, want het valt me op dat er velen zwanger zijn van een jongetje? Zelf heb ik ook het idee dat ik zwanger ben van een jongetje. Eerst wilden we het geslacht niet weten maar ik ben zoooooo nieuwsgierig dat we er toch voor gaan kijken wat het gaat worden...

@cass85: Dat viel mij idd ook al op. Ik heb zelf ook het gevoel dat het een jongetje gaat worden, al is mijn man er heilig van overtuigd dat het een meisje wordt ;) We horen het woensdag!

Terug
Bovenaan