toch al 6dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hey dames, k vind t allemaal zo raar. ben zolang overtijd.. eerder had k ook last van mn onderbuik maar nu zijn t alleen maar mn borsten. die doen zo'n pijn!!!! kheb r bijna minstens al 2 weken last van.. maar nu zie ik ook aders bij mijn borsten. wat mij nooit eerder is opgevallen. nu zie ik ze gewoon.. ik heb eergister test gedaan en is was negatief. misschien is mijn ei later gekomen en dat ik te vroeg gestest heb.. ofzo.. k weet t ook niet meer.. ik heb niet t gevoel dat mijn ongi eraan komt.. pffff... dit is echt vervelend die onzekerheid.. en hoe is t met jullie??
groetjes zina x

Hee Zina,

Da's idd vervelend voor je, maar als ik  het zo lees is de kans toch wel heel groot dat je zwanger bant hoor! Gewoon over een paar daagjes (of morgen ) nog een test er tegenaan gooien. De kans bestaat idd dat als je een late eisprong hebt de test in het begin negatief is. Welke test heb je gebruikt? Ik lees altijd dat Clear Blue het meest gevoelig is.

Succes met afwachten enne... zolang er nog geen duivels te bekennen zijn, gaan we van het positieve uit. Ik duim voor je .

Liefs,

Tammy

heey Tammy,
ik heb met predictor getest, de verkoopster zei dat dat de beste test was.. ja ik w8 maar nog een paar daagjes af, k denk dan dat k ook maar een CBtest pak.
bedankt voor je reactie, en hoe gaat t met jou? groetjes

In dat geval... ik hoor juist ook veel verhalen dat Predictor juist helemaal niet gevoelig is. Laatst had iemand eerst positief getest met CB en daarna nog  Predictor gebruikt (waarom weet ik niet), maar die gaf toen negatief aan... dus idd maandag een CB-tje kopen en wie weet...

Succes!

Tammy

Weet je wat ik heb gedaan, een grootverpakking testen (9 stuks voor E 12)  op Internet gekocht, ik meen via L10. Het maakt volgens mij echt geen bal uit welk merk je neemt, ze reageren allemaal op 't zelfde stofje hCg.  Maar de Predictors en CB's zijn vele malen duurder - zonde van je geld en bovendien:  ik kon er nu lekker op los testen zonder steeds per keer  7 of 8  euro  uit te geven! 't Is maar een tip, ik testte heeeeel ruim voor de NOD positief met zo'n merkloze test (en herhaal het nu om de paar dagen om het weer even zeker te weten....)  Groeten!

O ja, nou vergeet ik te vertellen hoe het met mij is. Ik zit op het welbekende wachtbankje. Mijn nod is 13 september, we zitten in ronde 8 voor ons eerste kindje. Ik dacht gisteren mijn verhoogde temp te hebben vastegsteld, maar daar twijfel ik inmiddels alweer aan. Het was nl. 3 kwartier later dan normaal en 's avonds was ie weer net zoals de avonden van de lage temp (ben je bekend met tempen?). Vanochtend was ie om het normale tijdstip tussen mijn lage en hoge temp in en 3 kwartier later wel weer hoog. Weet nu dus niet zo goed hoe of wat.

Als ie idd gisteren al hoog was, betekent dat dat mijn eisprong 2 dagen eerder was dan verwacht, en de avond ervoor flink geklust, dus hoop het wel!!

Nou, dat  ben ik in een notedop.  Jij succes en hou je ons op de hoogte??

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan