Toch al babykamertje "gekocht"

Hoi meiden!

Vandaag met me man en me ouders naar babypark geweest. Daar zagen we een showmodel die te koop was waar we alle 4 verliefd op werden!! Nog paar keer rond gelopen maar toch viel ons oog op het showmodel. En toen zei me ouders zullen we deze dan maar doen!?! Kamertje kado gekregen! Wauwe! Er zat gratis box bij en knuffel waar je een speen aanvast kon maken. Ben heel blij mee. 1 nov weer controle!

Liefs

Wat leuk! Heb je het ook al thuis? En de babykamer al klaar? Wij zijn nu bezig. Ik ook 1 nov weer controle, heerlijk weer even naar het hartje luisteren, veel plezier alvast!

kamertje is bijna klaar. We hebben blauwe plafon met witte wolkjes. De muren zijn warm beige en de vloertje ligt er in! Me man is nu bezig iets te maken voor de verwarming. Dat heeft ie zilver gespoten! Dat moet ie nog vast maken, vensterbank nog plaatsen en dan gordijnen ophangen! Als we weten wat het word gaan we het veder aankleden. Volgende week gaan we de kamer ophalen. Anders kwamen er €100,- bezorging kosten betalen.

Liefs

Oh leuk dat jullie het kamertje gekocht hebben, dat lijkt me echt leuk om het kamertje te doen en aan te kleden.
Wij gaan 12 nov. Met me schoonouders naar de babywinkel toe, nu al zin in!
Hoeveel weken ben je nu?

Terug
Bovenaan