toch al een computervraagje aan annemiek....

A

Anoniem

Guest
Hoi Annemiek,
Ik dacht heb voorlopig toch geen vraag, maar ik probeerde net MSN Messenger te installeren, wat overigens wel gelukt is, alleen nu heb ik daar dus niet het e-mailadres wat ik wilde. Ik wilde: skodiepodie@hotmail.com. Maar toen ik me registreerde voor Live-ID (kwam Microsoft zelf mee op het installatiescherm, zou handig zijn) pikte hij dat adres niet en toen heb ik m'n gewone e-mail adres maar genomen, dat ging wel. Alleen nu opent hij messenger dus alleen op mijn gewone adres, ik dacht dat je daar een hotmailadres voor moest hebben. Raar, want een paar jaar geleden is het me wel gelukt, weet alleen niet meer hoe.....

Nou, ik hoop dat jij iets weet.

groetjes,
Daphne

Ik heet wel geen Annemiek, maar heb je dat e-mailadres bij hotmail al aaangemaakt? Anders moet je het eerst aanvragen en dan kan je het normaal gesproken gebruiken om je messenger te openen. Dan kan je normaal gesproken switchen.

Groetjes Ilona

pffffff, bedankt! ik heb allerlei schermen ingevuld en het is gelukt, ik weet niet hoe, maar ja... hij doet het, dus vanaf nu heb ik ook MSN!!!!!
skodiepodie @ hotmail.com

zo ga nu maar weer even werken, moet voor maandag nog 6 schoolgidsen vormgeven en moet nog beginnen..... zucht

thanks Ilona, dat je geholpen hebt. Zo zie je maar dat ik niet de enige ben die die dingen weet.
En ik zit echt met smart te wachten op bericht van het chatkanaal. En ook op info van een supergaaf en mooi forum. Ik weet zeker dat jullie dat ook leuk gaan vinden.

Terug
Bovenaan