Toch beetje teleurstelling.....

Hoi Meiden,

Vandaag bij de gyn geweest.. Toch een beetje teleurstelling, want de baby is nu al wat te klein (ong 10 dagen) en de doorbloeding in mijn navelstreng is niet helemaal zoals het hoort... dat is dus waarschijnlijk ook de oorzaak. Ik moet dus bloedverdunners blijven slikken in de hoop dat dit nog gunstig kan uitpakken op de doorbloeding in de navelstreng en de placenta. Daarbij heb ik een streptokokbacterie op mijn baarmoedermond zitten, wat op zich niet erg is, als die maar niet ook in de urine zit, want dat kan ervoor zorgen dat de baarmoederhals gaat krimpen en er dus een grotere kans is op een vroeggeboorte.. Dus moest vandaag urine opvangen en blijkt er eiwit, ontstekingswaarden, bloed en nog 2 dingen in te zitten.. Terwijl ik nergens last van heb!! Dus de urine staat nu op kweek en hoor ik maandag de uitslag.. Waarschijnlijk toch een anti-bioticakuur. Over 3 weken moet ik terug voor een uitgebreide groei-echo en zal vanaf nu ook elke 2 weken gecontroleerd worden. Het is een heel verhaal, wat ik even van me af wilde schrijven.. Echt reden voor grote zorgen of paniek is er nog niet, maar vind het wel jammer, want alle zaken die we vooraf hebben gedaan om de groei wat groter te krijgen, lijken tot nu toe nog niet zoveel zin te hebben gehad en daar baal ik dan wel van.. Ga mijn werk (zwaar werk in de gehandicaptenzorg) nu ook wat aanpassen, zodat de aankomende 8 weken, voldoende rust en ruimte is voor de baby om zo goed mogelijk te kunnen groeien.. Spannend toch wel. DUIMEN JULLIE VOOR ONS?

Liefs Ro
20w+6d

Tjonge dat is heftig idd, goed dat je het ff van je af probeert te schrijven vooral met wat je eerder hebt meegemaakt met de zwangerschappen. Ik hoop en duim voor je dat alles toch goed gaat komen.

Hoi Ro,

Wat een naar bericht. Is het niet een idee om helemaal te stoppen met werken? Want rust is HET middel om kindjes te laten groeien. Wat zegt je arbo arts en gyn hiervan?

Sterkte!

Terug
Bovenaan