Heb een tijd niets van me laten horen, ben veel ziek geweest vandaar ook en ook geen zin erin in het telkens herinnert worden met het zwanger worden . Maar nu gaat het echt gebeuren, we gaan beginnen emt iui, ik moet morgen al clomid nemen en dat 5dgn slikken. Ik dacht eerst heb nog een beetje hoop, maar bij de meeste word een cyclus constant dus na aantal zelfde weken, bij mij duurt het nu steeds langer, was het vorige keer 4 wkn en 6 dgn nu was het 5wkn en 1 dg, en maar zo neutraal mogelijk blijven en geen hoop koesteren, en dat was maar goed ook, want gisteren kwam het op gang. Moet nu maandag 25jan naar ziekenhuis om te kijken hoever het is. Vind het natuurlijk reuzespannend, maar aan de andere kant geeft het een rust, niet meer seksen rond mn ei, dat geeft helemaal een rust, dat verplichte geseks is eraf. Maar nu moet mn man natuurlijk wel zn zaad geven, dat is wat minder, maar ja wat wil je als je zo graag wil. Ik hoop alleen maar dat het zn vruchten af gaat werpen en dat we weer een stapje dichter bij het zwanger zijn komen.
ik houd jullie op de hoogte en allemaal succes, ik zeg niet houd moed, want dat is echt supermoeilijk en zwaar, we weten dat allemaal.
Fijn weekend
Gr Wendy
ik houd jullie op de hoogte en allemaal succes, ik zeg niet houd moed, want dat is echt supermoeilijk en zwaar, we weten dat allemaal.
Fijn weekend
Gr Wendy