Toch blaasontsteking en griepprik,

Hai,

Na weken steken pijn in de onderbuik waarvan we dachten dat het bandenpijn was heb ik waarschijnlijk toch een blaasontsteking of een urineweginfectie.
Vanmorgen toch maar even naar de huisarts geweest de pijn was vanacht erger dan anders. Hij zag wel witte vlokjes en wilde nog verder controle doen voordat hij me zomaar aan de antibiotica zou zetten. Morgenochtend krijg ik de uitslag ben benieuwd of die pijn dan eindelijk weg gaat zodat het wat makkelijker wordt om te lopen en werken.

Ik krijg morgen dan ook gelijk na een hoop getwijfel toch maar de mexicaanse griep prik. Het komt in mijn omgeving nu wel erg dichtbij en na een hoop navragen is het risico dat ik het oploop groter dan wat die prik kan doen.

Groetjes Susan

En zo is het ook.
De risico´s tgv de griep (comp/licaties van de griep)zijn sowieso vele malen erger dan de gevolgen van de prik (waarvan verwacht wordt dat het echt geen gevolgen zal hebben).
Zeker als het in je omgeving veel voorkomt. Als zwangere heb je sowieso een lagere weerstand.

Wel balen van de blaasontsteking! Heb ik ook gehad toen ik 13 weken zwanger was. Heb toen ook aan de antibiotica gezeten.
Beterschap in ieder geval!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan