Nou meiden gister weer terug naar de vk en bloeddruk was weer veelte hoog! Gelijk door naar het ziekenhuis bloedprikken en ctg en weer urine checken alles was verder goed op die bloeddruk na! Nu moet ik morgen weer naar het ziekenhuis en gaan ze alles weer herhalen.. Dan word ook besloten of in het ziekenhuis bij de gyn blijf lopen of terug kan maar de verloskundige.. Ben wel blij dat ze het serieus nemen ze kunnen maar beter te vaak controleren te weinig! Heb wel geluk dag ik vandaag al 36 wkn ben dus mocht het bv. Volgende week veel erger worden dan kan heg voor m'n kleine meid geen kwaad!!
Blij dat tot nu toe alles goed is alleen die bloeddruk en dat vinden ze wel vreemd omdat hij heel m'n Wangetachap zo netjes was nu is het verschil dus te groot! Naja morgen even afwachten en verder maak
Ik me er gelukkig niet druk om..
Blij dat tot nu toe alles goed is alleen die bloeddruk en dat vinden ze wel vreemd omdat hij heel m'n Wangetachap zo netjes was nu is het verschil dus te groot! Naja morgen even afwachten en verder maak
Ik me er gelukkig niet druk om..