Toch doorverwezen naar gynaecoloog...

Kreeg ik woensdag bericht dat mijn suiker en de rest allemaal goed was en dat de baby waarschijnlijk gewoon een groeispurt maakt, belt gisteren de verloskundige dat ze me toch liever doorverwijst.
Blijkbaar zit ons kindje toch behoorlijk boven de bovengrens en willen ze het beter in de gaten gaan houden.
Dus krijgt de 27e weer een groeiecho en krijg daarna een gesprek met de gynaecoloog..
Maak me eigen niet echt druk, maar vind het wel een beetje vervelend hoe het loopt.
Maar goed, ook wel een fijn idee dat we goed in de gaten gehouden worden en hopen dat hij het straks wat rustiger aan doet met groeien..

Hey Kim.

Kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat het zo loopt. Eerst is alles goed en dan toch nog naar de gyn.
Maar lijkt mij wel een erg fijn idee dat ze jullie beeb zo goed in de gaten houden! En ook wel leuk al die echo's die je gaat krijgen.

Ben wel benieuwd hoe de echo de 27ste is.

Liefs Danielle

Hey Kim,

Ja lijkt me inderdaad vervelend! Zeker omdat de VK eerst zegt dat er niks gaat gebeuren en dan toch belt dat je naar de Gyn moet voor een echo...
Maar beter dat ze jou en de kleine goed in de gaten houden en ook wel leuk om je kleintje weer te zien op een echo!
Ik heb bij elke controle bij de Gyn een echo, ik moet de 28e weer en kijk er weer naar uit!
Goed dat je je niet druk maakt, geniet van je zwangerschap!

Groetjes Brigitte

Hoi Kim

Gelukkig maak je je niet druk, maar kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat je ineens word gebeld door de verloskundige.
Aan de andere kant wel fijn dat ze je serieus in de gaten houden. Blijf vooral genieten van je zwangerschap, en probeer je rustig te houden.
Suc6 meid!!
Hou je ons op de hoogte?

Groetjess Mar

Thanks voor jullie reacties.
Ik maak me niet druk zo lang ze toch niet kunnen zeggen of het een groeispurt is of iets anders.
We horen het de 27e wel, maar ik heb er zelf wel een gerust gevoel over.
En ik denk dat je "moeder"gevoel ook wel wat zegt. Heb gewoon niet het gevoel dat er iets mis zou zijn.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan