Toch een April mama!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nu wordt ik toch officieel een April mama wat we niet verwacht hadden. Ik schrijf vanaf het begin al bij jullie maar nu is het definitief dat ik tot jullie gaat behoren hihi.

Liefs RH

Hoi hoi gezellig! !! Reuze benieuwd wanneer jullie uk zich meld!! T zal niet lang meer duren.. toi toi

En nog 1,vannacht zijn mn vliezen gebroken,nu wachtend op weeen,ondertussen al gedouched en man terug naar bed gestuurd..zo nog wat opruimen en dan hopen dat niet lang meer duurd...was eigenlijk 30 maart uitgerekend maar word dus toch april en nog wel 1 april misschien haha

liefs jootje

Succes Jootje ik hoop morgen dan aan de beurt te zijn want ik was officieel de 31ste .....;-)

Ja, april is een feit! Laat al die baby's maar komen! (ook wel een gek idee dat "onze" maand nu werkelijk is aangebroken, na al die tijd)
Het zonnetje schijnt hier weer lekker, hopelijk belooft dat veel goeds!

Hoop voor je dat uk binnenkort lekker in je armen ligt! En inderdaad eindelijk onze maand, eindelijk April! Kriebels!!

Jep! Nog even, klinkt misschien stom (tenzij jullie mijn vorige berichtje ergens opgepikt hebben), maar ik hoop dat de kleine een week te laat komt.

Terug
Bovenaan