toch een bbz en operatie!!!

Hey meiden, helaas is het toch echt een bbz, ben net bij de gyn geweest, en naar alle waarschijnlijkheid wordt ik woensdag geopereerd. Ik wilde toch woensdag nog een keer bloedprikken om te kijken of m'n hcg niet aan het zakken is. Maar de gyn heeft al duidelijk gemaakt dat hij er in ieder geval niet vanuit gaat. Maar ik blijf hopen op een wonder. Mocht m'n hcg woensdag nog verder zijn gestegen wordt ik die middag nog geopereerd
Ik ben nog nooit geopereerd en ben aan het trillen als een rietje, terwijl in normaal heel relaxed ben.
En wat had de vk het toch mis, vanmiddag zei ze nog dat het geen bbz was, dus meiden vertrouw op je gevoel, dat heb ik wel gedaan.
Hoop dat het woensdag allemaal zal meevallen pfffffff.

Liefs Heidi

Hoi Heidi,

Wat goed van je dat je naar de gyn. bent geweest, want die vk was totaal niet alert en mag denk k terug naar school. Het gaat wel om jouw lichaam, ze had je al veel eerder moeten doorsturen. Echt heel onverantwoordelijk van haar.

Vreselijk naar dat je een bbz hebt, maar wel goed dat je nu iig weet wat er aan de hand is.

Ik hoop voor je dat die hcg waarde gaat zakken.

K snap dat je heel bang bent, maar wees blij (hoe blij kun je zijn met dit k*ote nieuws, maar weet t niet anders te verwoorden.) dat je er op tijd bij bent, ondanks de grote blunder van je vk.

Ik wens je echt heel veel sterkte!

Liefs San

Beste Heidi,

Wat goed dat je vandaag naar de gyn bent geweest. Helaas is het toch waar je al bang voor was :( maar ze zijn er nu snel bij en dat kan een hoop ellende voorkomen. Wat goed dat je op je intuitie hebt vertrouwd en wat zat de vk er naast zeg! Heel erg hoor, die moest beter weten. Zo zie je maar dat je alles zelf in de gaten moet houden.

Ik heb al een tijd niet op dit forum geschreven, wel af en toe gelezen, omdat ik er wat minder mee bezig wilde zijn. Maar toen ik jouw verhaal zag en mijn verhaal hier in las, schrok ik omdat de vk er zo gemakkelijjk mee omging. Ik hoop zo voor je dat de HCG voor woensdag gaat zakken!!!!!!!. Mijn duimen draaien hoor.
Meid ik weet precies waar je doorheen gaat. Die onzekerheid is vreselijk, en alsof het meemaken van een mk nog niet erg genoeg was. Het is zo onwerkelijk allemaal.

Heel veel sterkte met alles.
Liefs,

hey meis,

Nou zeg ik schrik wel zeg nu ik net je bericht heb gelezen.
Goed van je dat je naar je eigen lichaam heb geluisterd.
Ik vond je waardes ook wel erg hoog hoor!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent & dat je er tegenop ziet.
Het is nog al niet wat...
Een gewone miskraam is al kl*te maar dat je nu ook dit nog erbij krijgt is helemaal rot voor je!

Ik wens je voor morgen & voor erna heel veel sterkte!
Ik zal zeker aan je denken!!
Hoop heel snel weer te lezen dat je thuis bent!!

Ik had je bericht op onze topic ook net gelezen.
Irritant he dat die al op blz. 2 staat!!!!!

Meis, heel veel sterkte & succes!!!!

Liefs Anja

Nou de operatie is toch nog een dag eerder gekomen, kreeg maandagnacht meer pijn.
Toch gister eerst nog hcg laten prikken maar zoals al verwacht was het toch nog steeds aan het stijgen.
Om 4 uur ging ik onder zeil, en zo rond half 6 werdt ik gelukkig weer wakker. De operatie is goed verlopen ze hebben alleen m'n eileider niet kunnen sparen.
Mocht als ik wilde gisteravond al naar huis, en dat heb ik dus gedaan. Thuis slaap je toch lekkerder dan in het z-huis. Nu nog een paar dagen een beetje relaxed doen.
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, dat doet een mens goed hoor!!!

Liefs Heidi

hey Heidi,

'fijn' dat het nu achter de rug is. Maar wat erg voor je dat ze je eileider eruit hebben moeten halen...
Hoe voel je je nu? Zowel geestelijk als lichamelijk?
Zal een flinke klap voor je zijn...

Liefs

Terug
Bovenaan