toch een beetje nerveus

morgen om half 3 krijg ik me 20 weken echo.
nou vond ik dit met me zoontje helemaal niet erg,zelfs erg mooi want dan kon ik het kindje weer zien.
maar nu ben ik er zo bang voor en dat alleen omdat ik een bloeding heb gehad met 9.5 week en alles was toen perfect.
mijn man en ik hebben ook een combi test gedaan en die was ook goed.
wat heb ik toch! kan het maar snel morgen wezen dan kan ik eindelijk gaan genieten van deze zwangerschap.
o,ja toch nog leuk vooruitzicht misschien weten we morgen wel wat het gaat worden.
als mevr of menr niet preuts is

groetjes cora

Hoi Cora,

Dat herken ik wel hoor die onzekerheid!
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik er ook nooit over in gezeten of het goed was ja of nee.
We hadden met 17 wkn een pretecho maar daar was ik ook alleen maar nieuwschierig naar!
Nu had ik ook veel meer twijfel steeds, misschien omdat ik eerder dit jaar een miskraam gehad heb.
Nu ik ons kindje voel bewegen is de onzekerheid wel minder trouwens! Heb jij dat ook?
Heel veel succes met jullie 20 wkn echo!! Spannend dat je misschien te weten komt of het een meisje of jongetje is!
Wij hadden met 16 wkn nog een echo; toen meende hij te kunnen zien dat we meisje krijgen (we hebben al een jongetje) dus dat lijkt ons wel erg leuk! 14 april 20 wkn echo!
Laat je even weten hoe het gegaan is?

gelukkig was en is alles goed en ons kindje doet het heel goed.
pff...last viel van me schouders af.
en ik had dat ook hoor ik heb hiervoor ook een miskraam gehad gelijk weer zwanger van dit kindje en hier een bloeding bij gehad was ook erg blij toen ik dit kindje voelde.
wij hebben al een zoontje en hij krijgt er een broertje bij.
super spannend allemaal en ik kijk er ontzettend naar uit om hem in me armen te houden.

groetjes cora

heey cora,
Zitten wij ff in hetzelfde schuitje!!
Ik heb ook voor deze zwangerschap een miskraam gehad (bij 6 weken) en nu met 6 weken ook bloeding gehad!
Ook ik heb ergens in mijn achterhoofd de angst dat het niet goed is, terwijl ik de kleine beeb heel goed voel af en toe, al is deze kleine ukkepuk wel rustiger dan zijn/haar broer!
Wij hebben dus ook al een zoontje, alleen wij willen niet weten wat het wordt....
Gelukkig was alles goed voor jullie! Gefeliciteerd! Lekker genieten nu :)
Wij mogen woensdag....spannend....
Liefsss

Nou Cora gefeliciteerd! goed nieuws! onzekerheid hier ook hoor, ookal is het de eerste bij mij en zijn er geen signalen geweest. Ben vast een beetje hypochondrisch...

Liefkleintje succes!

Marz, wij hebben de 15e dus dagje later dan jou, ook alvast succes!

Terug
Bovenaan