Toch een beetje zorgen!!

Hoi meiden,

Ik maak me toch een klein beetje zorgen. Mijn man gaat 21 jan een weekje op wintersport met vrienden en nu die datum naderd merk ik aan mezelf dat ik toch mezelf een beetje zorgen gaat maken. Het rommelt hier al ff en hoop zo dat meneer voorlopig blijft zitten en nu helemaal vanwege dat manlief straks een week weg is. Ik weet ook dat het allemaal wel goed zal komen maar die angst zit er wel en kan het op het moment ook slecht loslaten.

Moest het ff kwijt.

Liefs RH

Hoi RH,

Begrijp dat je je zorgen maakt, is ook geen fijn gevoel. Zal voor je duimen dat jullie kleine man nog lekker blijft zitten!

Heb je wel mensen die je kunnen steunen wanneer je man weg is?

Liefs

Hoi Roos,

Bedankt voor je lieve reactie. Ja ik heb hele lieve buren en overburen waar we goed mee kunnen en mijn beste vriendin woont ook vlakbij. Mijn pa heeft n week vakantie dan en mocht er wat zijn dan zijn ze er ook zo maar toch is het anders he.

Liefs RH

hey hey,

Ik kan mezelf dat heel goed voorstellen. Bij mijn eerst zwangerschap zou mijn man 5 weken voor mijn uitgerekende datum nog een week met vrienden(van scouting) op kamp gaan. Voorwaarde was echter dat hij ieder moment naar huis toe kon.
Toen bleek dat ze naar Polen gingen en het bleek dat ze maar 2 vluchten hadden per dag heeft hij besloten om niet te gaan, uiteindelijk werd onze jongen pas 7 weken later geboren maar je weet het natuurlijk nooit.

Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik hem gewoon in alle redelijkheid natuurlijk vragen om niet te gaan, en uitleggen dat je jezelf er niet prettig bij voelt gezien jou omstandigheden.

Succes in ieder geval!

liefs

Oh, kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt! Hopelijk blijft t mannetje nog even lekker binnen! Zou voor iedereen rustiger zijn!

Moeilijke beslissing, voor jou helemaal.

Mijn man ziet de bui ook alweer hangen dat hij voor zijn werk 2 keer 2 weken in februari en maart weg zal moeten. Eigenlijk ziet hij het helemaal niet zitten om weg te gaan. Ik weet het niet want mijn kinderen komen standaard een week te laat dus op zich heeft hij voor de bevalling nog tijd genoeg. Maar het gezwoeg van 2 kinderen verzorgen wordt me wel snel te zwaar.

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop ook dat de kleine man rustig blijft zitten maar goed we wachten het wel gewoon af en blijven gewoon rustig meer kan ik toch niet doen. Het zal idd in die week wel zwaar worden met de kleine van 4 en 2 honden die er ook zeker 3 keer per dag uit moeten.

Liefs RH

Terug
Bovenaan