A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
Nou ben in de tussentijd nu 12 dagen overtijd en heb allemaal verschijnselen.
Droge mond, veeeeeel slapen, misselijk, zweten, enz.
Dokter gaf eerst aan dat er in een bloedtest geen zwangerschap te herkennen was. Maar nu na wat doorzeuren, heb ik toch een verwijzing gehad.
Ben net naar het ziekenhuis geweest en krijg maandag de uitslag.
De dokter gaf wel aan dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben omdat ik al 3 negatieve testen heb gehad. Hij zegt dat me hormonen een spelletje met me spelen.
Wordt er wel weer wat onzekerder van hoor. Hij zei dat ie in zijn hele carriere nog niet heeft meegemaakt dat een bloedtest dan wel positief geeft, en ze worden ook bijna niet meer gebruikt zegt ie???
Nou ja maandag zullen we het horen, ik hoop het zoooooo......
Nou ben in de tussentijd nu 12 dagen overtijd en heb allemaal verschijnselen.
Droge mond, veeeeeel slapen, misselijk, zweten, enz.
Dokter gaf eerst aan dat er in een bloedtest geen zwangerschap te herkennen was. Maar nu na wat doorzeuren, heb ik toch een verwijzing gehad.
Ben net naar het ziekenhuis geweest en krijg maandag de uitslag.
De dokter gaf wel aan dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben omdat ik al 3 negatieve testen heb gehad. Hij zegt dat me hormonen een spelletje met me spelen.
Wordt er wel weer wat onzekerder van hoor. Hij zei dat ie in zijn hele carriere nog niet heeft meegemaakt dat een bloedtest dan wel positief geeft, en ze worden ook bijna niet meer gebruikt zegt ie???
Nou ja maandag zullen we het horen, ik hoop het zoooooo......