toch een bloedtest gekregen!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nou ben in de tussentijd nu 12 dagen overtijd en heb allemaal verschijnselen.
Droge mond, veeeeeel slapen, misselijk, zweten, enz.

Dokter gaf eerst aan dat er in een bloedtest geen zwangerschap te herkennen was. Maar nu na wat doorzeuren, heb ik toch een verwijzing gehad.
Ben net naar het ziekenhuis geweest en krijg maandag de uitslag.

De dokter gaf wel aan dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben omdat ik al 3 negatieve testen heb gehad. Hij zegt dat me hormonen een spelletje met me spelen.
Wordt er wel weer wat onzekerder van hoor. Hij zei dat ie in zijn hele carriere nog niet heeft meegemaakt dat een bloedtest dan wel positief geeft, en ze worden ook bijna niet meer gebruikt zegt ie???

Nou ja maandag zullen we het horen, ik hoop het zoooooo......

Hoi Tammie,
Spannend!!! Ik ga voor je duimen. Ik ben vandaag ook 12 dagen overtijd, ik zit inmiddels op dag 44. Pfff. Hopelijk krijg je goed nieuws. Ik zit er ook aan te denken om op te bellen voor een bloedtest. Ik heb ook inmiddels 3 negatieve testen gehad. De laatste was woensdag.

Succes!!!

Liefs,

Sara

Hoi!

Hoop voor je dat de test positief is!
Zal voor je duimen!!!

Jacqy

Nou meiden,

Bedankt voor het duimen, maar het mocht niet zo zijn.
Afgelopen zaterdag toch ongesteld geworden.
Heb nu momenteel af en toe vreselijk krampen en moet dan direct naar de wc, kan het geen 5 minuten meer ophouden.
Ongi begint eigenlijk al weer af te nemen, terwijl ik normaal wel 7dagen   ongi ben.

Uitslag is nog niet binnen, die mutsen kunnen het digitaal niet ophalen.
Nu moet ik wachten tot de post, hopelijk morgen en anders woensdag pas.
Maar ja maakt eigenlijk niet zoveel meer uit, kan haast niet zwanger zijn.

Nou groetjes en bedankt voor het meeleven, op naar de volgende ronde.

quote: tammie2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 20:54:50'));

Nou meiden,

Bedankt voor het duimen, maar het mocht niet zo zijn.
Afgelopen zaterdag toch ongesteld geworden.
Heb nu momenteel af en toe vreselijk krampen en moet dan direct naar de wc, kan het geen 5 minuten meer ophouden.
Ongi begint eigenlijk al weer af te nemen, terwijl ik normaal wel 7dagen   ongi ben.

Uitslag is nog niet binnen, die mutsen kunnen het digitaal niet ophalen.
Nu moet ik wachten tot de post, hopelijk morgen en anders woensdag pas.
Maar ja maakt eigenlijk niet zoveel meer uit, kan haast niet zwanger zijn.

Nou groetjes en bedankt voor het meeleven, op naar de volgende ronde.

KLote zeg dat je ong bent geworden. Misschien toch nog een klein beetje hoop...Als je de uitslag krijgt dan weet je t tenminste zeker.
Mijn NOD is 9-8, begin nu toch wel spannend te worden!

Terug
Bovenaan