toch een buikslaper...........????!!

Hey meiden,

Sinds de vakantie (turkije) "loopt"ons manneke een beetje te klooien met slapen.
Kort, onrusten en regelmatig wakker.......
Voor niemand fijn natuurlijk.
Nu leek het na thuis komst wel weer beter te gaan maar de laatste dagen was het weer bal incl de nachten.
Wanneer ik hem in bed legde (overdag of 's avonds)maakte die altijd een draai zeg maar op zijn zij nou prima toch gewoon gaan liggen zoals je lekker ligt.
Nu had ik hem om 18 in bed gelegd en hij heeft geslapen maar al snel weer wakker........
Balen want ik zit zelf niet lekker in mijn knollentuin dus dan kun je al niet zoveel hebben maar goed ff naar boven met hem geknuffeld enz en hem lekker gelegd dit keer gelijk op zijn zij.
Nou hij was ff stil maar daarna toch mopperen(maar niet meer of erger dan anders)
Na nog geen 5 min was het stil prima mijn mopje slaapt ga ik floortje net in bed leggen en kijk ik om het hoekje en hoe ligt meneer......................heerlijk op zijn buikje heel ontspannen........
Dus ik denk dat ik hem vanavond na de papfles maar eens heerlijk op zijn buik leg en dan zien we wel.
Zelf kan ie nog niet op zijn buik komen vandaar het gepruttel van de afgelopen 2 weken denk ik.
Wat denken jullie??

Liefs Louise

Balen want ik zit zelf niet lekker in mijn knollentuin,, whaha, die is funny ;-)

Hier bij de oudste dito, ik durfde hem toendertijd niet goed op zijn buik te leggen, met 6mnd kon hij naar zijn buik draaien en voila geen enkele nacht nog een wakker kind gehad!
Overdag sliep die knul ook super slecht, maar ook dat was voorbij, had ik dat geweten,,haha

Hopelijk bij jou ook! Laat je even weten hoe de nacht is gegaan?

he louise zo bekend, antonio kwam ook helemaal ontregeld terug van de vakantie, weinig slapen overdag en weer snachts komen. gelukkig nu 4 weken verder slaapt hij weer door tot 6 uur sochtends. overdags is nog niet helemaal goed, hoop dat het ook goed komt.

heeft je manneke nu doorgeslapen? als je het aandurft zou ik hem gewoon op zijn buikje leggen om te slapen hoor

Yes yes mijn manneke heeft heerlijk op zijn buik geslapen en ook doorgeslapen.....tot 5 (is standaard) toen een fles daarna tot 7 en bij mij in bed tot 8!!!!!
Hij ligt er nu weer in op zijn buikje en slaapt heerlijk!!!

hoi,

ik ben van de mei mama's maar lees altijd ff mee bij jullie. Onze uk slaapt al sinds dat hij een week of 3/4 is op zijn buik. Weet dat het niet aangeraden wordt maar hij sliep vanaf toen wel gewoon door tot een volgende fles en was niet telkens na een half uur of uur wakker. Hij lag toen ook helemaal lekker ontspannen te zijn. Nu slaapt hij inmiddels de nachten helemaal door en lekker op zijn buik. Hij valt alleen in slaap op zn rug als hij in de kinderwagen ligt en rondrijdt maar zodra je stil staat is hij wakker. Dus ik zou zeggen laat hem lekker op zn buik slapen.

yoehoe, goed zeg!!

Ja er zijn veel kinderen die liever op de buik liggen (vind zelf de rug best onnatuurlijk, slaap zelf ook nooit op mn rug!)
Hopelijk zo door!!!

Terug
Bovenaan