toch een echo

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
zoals jullie weten is het misgegaan bij ik heb vorige week maandag een test gedaan en die was positief. donderdag ochtend ben ik gaan bloeden en het vandaag gestopt. ik ben vandaag naar de dokter geweest en heb het uitgelegd en ik krijg nu een echo ik moet donderdag om 13.00 naar de gyn. en dan krijg ik een vaginale echo. omdat ik geen stolsels en krampen heb gehad wil hij toch meer duidelijkheid.
ik reken er maar niet op want ik heb nu wel zo een instelling van nou het is weg en dan kan het donderdag alleen maar meevallen.
Zijn er meer meiden die gewoon helder rood bloed hebben verloren en gewoon zwanger waren?? En als het echt mis gaat merk je het dan?? ze zeggen wel eens dat je het ziet doormiddel van een prop ofzo??
xxx
sabrine

Hoi Sabrine,

Goh das wel heel erg voor jullie!!! Maar je weet het dus niet echt zeker de echo moet het uitwijzen, begreep ik??? Sjonge das toch anders dan je had voorgesteld hé?? Ja je droom wordt zomaar weggeblazen, en je blijft met een kater achter!!!
Hoe is het verder met jullie??? En hoe ver was je ongeveer???
Ach ja het blijft rot en je hebt wel een goede instelling vindt ik!!!
Ja een mk, normaal voor de meeste vrouwen voelen dit wel doordat je flinke krampen krijgt dus een soort menstruatieoijn maar dan wat erger. Verders kun je ook gewoon bloedverliezen en zelfs ongi worden ook al ben je zwanger, dus eigenlijk is het altijd anders bij iedere vrouw ook anders!!!
Nou meid hoop voor jullie dat gewoon om innestelingsbloeding gaat zo niet wens ik jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit alles das niet niks hoor!!!!

Liefs Sandy

Hey Meid,

Ik zit (nog steeds) in hetzelfde schuitje. Ik heb vorige bloedingen gehad. Vorige week ook een echo gehad. Daar werd gezegd dat het niet goed was of dat ik minder lang zwanger was dan ik dacht.
Ik mag vanmiddag voor een 2e echo komen.
Ik zal voor je duimen, ook ik ben erg onzeker.
Liefs Kaly (zou nu 7 weken moeten zijn)

Sabrine en Kaly,

Ik hoop voor jullie dat jullie  allebij toch zwanger zijn. En ik heb idd wel vaker gehoort dat je bloedingen kunt blijven houden als je toch zwanger bent. En dat het dan gewoon toch allemaal goed zit. Dit kan doordat de slijmprop dat een beetje los komt en de plek erg goed doorbloed wordt ivm de zwangerschap.

Vandaar de goede reactie van je HA.

Groeten Nathalie

hey meiden,
bedankt voor jullie reacties,
Ook al ga ik er van uit dat er niks meer zit vind ik het nu wel spannend worden!! ik begin echt te denken van nou misschien was het wel een tweeling en is er nu nog 1 over ik maak me zelf onbewust toch gek.

Kaly ik las je berichtje net bij onderwerpen heb daar ook al wat gezet maar ik wens je heel veel sterkte.
kus
sabrine

hey meid,
duurt zeker erg lang tot het donderdag is? Ik ken dat gevoel wel en wens jou en je partner dan ook heel veel sterkte en ik duim heeeeel hard dat alles toch goed is.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan