Toch een januari mama...

Afgelopen week de eerste echo gehad ,was erg bijzonder! Maar volgens de echo ben ik pas ruim 9 weken zwanger (morgen 10) i.p.v. bijna 12. Het scheelt 12 dagen met de schatting van mijzelf & de verloskundige. Heel vreemd maar goed, nu dus 2 januari uitgerekend i.p.v. 21 december. Het zal er dus omhangen nog in 2010 of toch een 2011 baby!

Toch een kleine teleurstelling dat ik nog twee weken in spanning zit, omdat ik dan pas de 12 weken bereikt heb!

 
O, dat is wel balen ja...., maar alles was wel goed?
Dat is ook fijn natuurlijk!

Ik ben de 29e uitgerekend, en is dus ook spannend of het 2010 of 2011 wordt ;-)!!
 
Als je ruim 9 weken zwanger bent en een goede echo hebt gehad... zegt dat echt iets voor de toekomst... dus ga het maar lekker vertellen!
 
Idd wat bloemptje zegt een goede echo zegt al veel hoor!!
lekker genieten en hopen op een 2011 baby ;) geen feestdagen ... haha
bij mij scheelt het miss oo een week. ben nu 4 jan uitgerekend maar kan ook de 13de zijn. ze kon het niet met zekerheid zeggen op de echo, omdat de kleine met z'n beentjes omhoog zat.
x
 
Tot 10 weken schommelt de groei van je kindje nog, het gaat schoksgewijs. Daarom doen ze de echo meestal pas met/na 10 weken. Dan is de groei wat stabieler.

Maar het verschil, 10 of 12 weken is maar klein. Dus als je je niet meer in kunt houden...roep het lekker van de daken.
 
Terug
Bovenaan