Toch een keizersnede

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ben vandaag naar de gyn geweest he.
Heb het er met hem over gehad met de problemen met mijn rug en hij zei dat ik zeker aan men eigen ook moet denken en dat ik echt wel best met een keizersnede beval,dan doen we dat maar he.
Weet iemand wanneer de keizersnede word uitgevoerd ongeveer?
Is dit op je uitgerekende dag dan of vroeger?
Heb blijkbaar een koppig babytje :)
Vorige keer konden we het geslacht niet zien omdat het niet goed lag en ja je kan het al raden vandaag konden we het ook niet zien.
Het zat met zen poepje naar ons en de gyn heeft men buik langs alle kanten geduwd om het toch maar proberen te draaien maar tevergeefs.
Was eigenlijk wel allemaal grappig hoor,de baby bewoog zo met zen poepje zo percies of hij zei van haha je kan me toch niet pakken.
Ik moet binnen drie weken al trug gaan dus mss dan he,nog even afwachten he.
Ben dus nu voor de eerste keer naar mijn nieuwe gyn geweest en ben er echt wel content van hoor.
Normaal was ik morgen 20 weekjes maar volgens deze gyn zou ik vandaag al 20 weekjes en 1 dag zijn,is wel raar dat het overal een beetje verschilt he.
Dus nog even op de nageltjes bijten tot binnen drie weekjes he,hopelijk geeft het baby'tje dan zijn geheim bloot he :)
Groetjes orchideke +- 20 weekjes

Hoi daar,

Ik krijg aankomende woensdag een geplande keizersnee. Dit ivm dat mijn eerste na volledige ontsluiting en 3 uur persen!!!!!er toch niet uit wilde en dit dus een spoedkeizersnee werd. Ben daarbij er bijna zelf aan onderdoor gegaan dus vandaar deze geplande keizersnee. Aan de ene kant wel jammer maar nu kan je je wel alvast goed voorbereiden. Wij zijn naar de open avond van het ziekenhuis geweest, je weet nu toch al dat je daar komt te liggen...was wel fijn hoor.
Mijn keizersnee word uitgevoerd met 38.1 week. Meestal doen ze het tussen de 38 en 39 weken. Dus ong ruim een week van te voren. Heb ook zo,n 4 weken ervoor een gesprek gehad met de verpleegkundige en degene die de ruggenprik gaat zetten...
Aankomende dinsdag word ik opgenomen. Ze spreken dan nog wat dingen door, je krijgt een hartfilmpje van de baby, een laxeertablet < want je darmen werken niet tijdens de keizersnee dus die moeten leeg >, ze scheren je schaamstreek < doe ik mooi zelf wel thuis >  en ze doen wat onderzoeken. Daarna mag ik wel gewoon thuis slapen. Je hoort dan ook hoe laat je de dag erna word verwacht...
Nou ik hoop dat je er wat aan hebt...het is overal weer anders natuurlijk, maar toch.
Ik wens je veel geluk.

Groeten Kirsten

Hey,

Bedankt voor je reactie,nu weet ik ineens al zo veel meer.
Dus je bevalt dan meestal ietsje sneller,is ook wel leuk he,als je babytje er klaar voor is tenminste.
Want denk op het einde dat je wel aftelt hoor.
Ik heb nu al veel last van men rug en zo en ben ook heel moe dus dit zal op het einde nog wel veel harder zijn allemaal denk ik.
Mag wel voor men rug nu naar de kine voor accupunctuur en voor warmte therapie dus zal ook wel wat verzachten he.
Ben nu goed aan het rusten dus het komt wel in orde he,hopelijk weet ik binnen drie weken eindelijk het geslacht e :)
Mvg orchideke

Terug
Bovenaan