Toch een keizersnee

Hoi,

Ben vandaag op controle geweest bij de gyn en we hebben samen besloten dat het toch een keizersnede wordt.
Ik ben op, heb geen energie meer en heb  ongelofelijke pijn in mijn bekken en rug.
Moet nog 2 weken geduld hebben, tenzij onze vent besluit eerder te komen, maar heb nu een einddatum in zicht en dat geeft me nog net dat extra zetje om vol te houden.
Heb wel dubbele gevoelens hoor. Zal nu nooit weten wat het is om gewoon te bevallen, want de 1ste kwam ook met een keizersnee, maar wel nadat ik het zelf geprobeerd heb.
Raar hoor.Moest het ff kwijt, wil het niet tegen vrienden zeggen, er moet toch een beetje een verassing  bij zitten toch?!

Evelien

Aah dat is wel jammer zeg! Maar ook fijn dat je nu duidelijkheid hebt, en waarschijnlijk ben je ook wel gerustgesteld. Wel spannend dat jij dus al een datum weet!!
Ik hoop ook heel erg dat ik binnen twee weken ga bevallen! Nou ik ben benieuwd hoor, het wordt een beetje een wedstrijd tussen ons, hahaha!
Nou, aftellen maar!!
Groetjes en hou nog even vol he?
Yvette

Hoi Evelien,

Spannend hoor!!!! Tja en niet weten hoe een bevalling is... ik kan me er iets bij voor stellen maar het belangrijkste is dat ie er straks is! Ik zou ook zo graag willen weten wanneer hij ongeveer zou komen...kan bijna niet meer wachten. Maar goed, ik ben nu 33/2 dus het zal nog wel ff duren!
We horen het wel!

Yvonne

jeetje over 2 weken al?!spannend hoor!komt nu allemaal wel dichtbij!
aan de ene kant is het wel jammer inderdaad,maar als dit beter is voor jou en de kleine dan moet het misschien wel zo...
succes met de laatste loodjes!

groetjes nienke

Hoihoi,

Jaja ben al een beetje aan het idee gewend en het geeft me idd veel inwendige rust.
Het rommeld wel een week of 2, maar het zet niet door.Soms een uur of 2 uur weeën en dan stopt het gewoon weer.  De reden is ook dat dit weer waarschijnlijk een flinkerd wordt en het past dan gewoon niet, net als de eerste. Dus het zijn meerdere factoren.
Het is zeker spannend, ben zo benieuwd of hij of op zijn broer lijkt. Tijdens de 35 wkecho, kon de echoscopiste zien dat hij een denkrimpel tussen de ogen had en dat had Dylan ook. Die is echt goed gemixt, want lijkt niet echt op mij maar ook niet op mijn man. Hij wel de kenmerken zoals de kleur ogen van mijn man en zijn haar, maar  mijn sproetjes en gezichtsuitdrukkingen.
Nou ik ben er klaar voor, kom maar op met die spruit, hahahahaha
Ik hou jullie zeker op de hoogte.

groetjes Evelien

Terug
Bovenaan