Toch een miskraam gehad.

A

Anoniem

Guest
Na een aantal topics te hebben geplaatst heb ik eindelijk de bevestiging gehad dat ik een miskraam heb gehad.
De verloskundige vond het niet echt de moeite mij aan te horen en wilde dat ik donderdag pas langs zou komen.
Ik heb het hele weekend in angst gezeten en was blij dat ik eindelijk op maandag kon bellen. Ik dacht altijd dat zij juist begrip voor de situatie zouden hebben. Mijn partner heeft toen maar de dokter gebeld en daar kon ik gelijk terecht. Hij heeft gekeken en bevestigde mijn gevoel.
Met pijnstillers en een brok in mijn keel naar huis.
Ik was nog maar 6 weken maar wat doet dit pijn.
Ik had vrijdag met mijn vriend en kindje positiekleding gekocht want had echt een bolle buik.
Gisteren kon ik de kleren naar zolder brengen en nu duf ik bijna niet in de spiegel te kijken want dan zie ik mijn toch uitziende zwangere figuur en het buikje waar ik steeds trots over wreef.

Ik ben nog steeds verliefd op het zwangere gevoel maar weet dat nu dat het over is.

Wat vreselijk voor jullie zeg, heel veel sterkte gewenst met dit verlies!

Hoi Mamanikki,

Heel veel sterkte meid.
Ook al was het maar 6 wkn, in jou hoofd is het al een heel kindje. Ik weet helaas hoe je je voelt, ik heb vorig jaar April ook een miskraam gehad met 6 wkn.

Huil maar lekker uit samen met je mannetje. Ik hoop dat je dit verdriet snel een plekje weet te geven.

Kruimel

Hoi Mamanikki,

Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik weet hoe het voelt, heb 3 jaar geleden ook met 7 weken een miskraam gehad. En het gevoel is vreselijk.

Groeten Nicole

heej hoi

wat erg voor jullie zeg..
ik weet ook precies hoe je voel, we hebben in januari van di jaar bij 12 weken een miskraam gehad en het is gewoon heel erg verdrietig.

wens je heel veel sterkte toe de komende tijd!

liefs antoinette

Heel veel sterkte meid en wat vervelend dat de VK geen tijd voor je had jist op het moment dat je zo nodig had.

Groeten Bizu

Heel veel sterkte meid en wat vervelend dat de VK geen tijd voor je had jist op het moment dat je zo nodig had.

Groeten Bizu

Terug
Bovenaan