Toch een miskraam

A

Anoniem

Guest
Het is bij mij,echt een miskraam,ik was bijna 5 weken zwanger.vandaag bloedgeprikt en het gehalte was vandaag,bijna niks meer.
Nu maar hopen dat ik vlug weer ongesteld ga worden,zodat we het weer opnieuw kunnen proberen.
Ik moet morgen weer naar de gyn,ik sta door nu onder behandeling vanwege mijn leeftijd (36) en omdat ik diabetus heb,ben benieuwd wat hij gaat zeggen,en hoelang we moeten wachten
Of hoef je na een miskraam niet te wachten met opnieuw zwanger te worden.

liefs mexx-Ann

Hoi Mexx-Ann,

Wat ongelofelijk vervelend!!! Veel sterkte ermee en hopelijk ben je snel weer zwanger.

Liefs,

Sara

Lieve Mexx-Ann,

Wat ongelofelijk vervelend!  Ik heb nog zo voor je zitten duimen!! Ben je veel bloed verloren? Bij mij heeft dus erg lang geduurd, maar goed. ff antwoord op je vraag.

Zodra je baarmoeder 'leeg' is (vruchtje en alles weg) kan je weer zwanger worden, je hoeft absoluut nergens rekening mee te houden. Je krijgt namelijk binnenkort weer een eisprong en dan kan het weer raak zijn!

Als je baarmoeder nog teveel slijm, vliesje etc heeft dan blijft je lichaam het eruit werken, dan kan je dus nog niet zwanger worden. Het allervervelendste is dat je nu zult moeten wachten op de volgende menstruatie...Volgens de boekjes (jaja) zou dat tussen de 4 en 6 weken moeten liggen, maar het kan ook 8 weken, of zelfs langer zijn...Het ligt er maar aan hoe lang jouw lichaam nodig heeft om te herstellen..!

De eerste keer van mij was keurig na 4 weken, maar nu ff afwachten...Heb al 3,5 week gevloeid, dus eigenlijk hoeft het niet zonodig  Had al gehoopt er 9 maanden vanaf te zijn... Vorige week dinsdag ben ik het vruchtje pas verloren, dus ik moet nu nog een paar weken wachten.....pfew alweer!

Blijf dus vooral foliumzuur slikken en wat voorzichtiger met bepaald eten, het kan er zo weer zijn!!  

Meis ik wens je verschrikkelijk veel sterkte, als ik je ergens mee kan helpen?!

Veerl sterkte en veel liefs
Lin

Hoi,

Goh wat erg voor je zeg!!! Das echt een klap in je gezicht en een droom die zomaar plots wordt onderbroken!!! Geef het tijd om het een plaatsje te geven, het is best nogal wat om mee te maken!!!
Praat er veel over en ook met je mannetje ook voor hem is dit net zo moeilijk!!!
Weet het ook hoe het voelt heb het ook meegemaakt mei vorig jaar en daarna gelijk zwanger en nu moeder van een gezonde dochter!!!!
Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk bij een volgende zwangerschap een wolk van een baby!!!

Liefs Sandy

Hoi meis,

Wat erg! Ik wil je ongelofelijk veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Heb er niet zoveel woorden voor......

Liefs, Jolanda

Hallo,
Ik ben nieuw hier... 2 maanden geleden een miskraam gehad en na een hele drukke maand merk ik dat het toch niet helemaal verwerkt is... dus lekker meelezen en -kletsen met anderen!
Het advies dat ik van de gyneacoloog en de verloskundigen kreeg na mijn miskraam was dat je het beste 1 menstruatie af kan wachten voordat je weer zwanger wordt.
Redenen die zij gaven:
- Je weet dan dat je lichaam er weer klaar voor is
- Je weet dan wanneer je zwanger bent geworden.
Beide argumenten begrijp ik, maar ik denk wel dat wanneer je lichaam er nog niet klaar voor zou zijn, je ook niet zwanger zou worden. En wat betreft vanaf de 1e dag tellen; ze kunnen tegenwoordig zoveel berekenen, dus daar kom je ook wel achter. En hoeveel kinderen worden er op de uitgerekende datum geboren...?
In ieder geval veel sterkte de komende tijd en hopelijk gaat het allemaal snel weer zoals jij het het liefste zou willen,
Maud81

Allemaal bedankt voor jullie lieve reactie;s.
Ik mag van de gyn gewoon weer gelijk proberen zwanger te raken,want zoals al gezegf wordt,als je lichaam er nog niet klaar voor is,raak je echt niet zwanger.
En aangezien ik 36 ben,wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer zwanger raken.
Het blijft inderdaad,een grote klap,maar aan de andere kant,denk ik,dan zal er met het vruchtje misschien iets niet goed geweest zijn,en heeft de natuur zijn steentje bij gedragen,dat klinkt misschien erg raar,maar zo denk ik op dit moment.(ben niet gelovig ofzo hoor)
En gaan we er gewoon weer voor.
Maar nogmaals  heel erg bedankt voor jullie lieve,en medelevende reactie's
En voor iedereen die binnenkort mag gaan testen,hoop dat het voor jullie allemaal raak is,en goed mag blijven gaan.
Ik hoop snel weer een positieve reactie te kunnen plaatsen.

heel veel liefs en vruchtbare groetjes

Hoi Lindadrok.

Ik had haast geen bloedverlies,en ook maar drie en een halve dag??????
Ik had wel een beetje een zeurderige buik,maar ook niet dat ik echt pijn had,dus dat was wel vreemd.
Maar volgens de gyn,is nu echt alles weg,de één heeft er vier weken last van en de ander maar heel kort.
Ik wens je veel sterkte,enhoop dat het bij jouw weer snel goed is allemaal,en dat je er weer voor kunt gaan.

liefs mexx-ann

Terug
Bovenaan