toch een novemberkindje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

En ja hoor...... oktober zit er nu toch echt op......
Wat heb ik een baalavond en nacht achter de rug zeg....... ik had toch gehoopt dat hij stiekem nog zou komen gisteren, maar we moeten er ons maar bij neerleggen dat hij een novemberkindje wil zijn.
Vandaag 1-11 zou ik ook een leuke datum vinden , maar zo te voelen zal daar weinig van terecht komen. Ben bang dat hij tot het uiterste zal gaan wachten 11-11........... dan gaan we hem eerst bij de carnavalsvereniging aangeven ipv het gemeentehuis.... haha

Groetjes Tanja (40 +4)

Hoi meid,

tjee, wat balen zeg: je houd je zo aan die datum vast!
Maar er is niks mis met 11-11 (dan ben ik uitgerekend), zo'n mooi gekkengetal...
En dan zit je hier op t forum met al die meiden die hun uitgerekende datum nog niet eens bereikt hebben en nu al lopen te klagen (zoals ik..)
Het is ook niet eerlijk: sommige november mama's zijn uiteindelijk oktober mama's geworden en dan heb je de oktober mama's die opeens een november kindje krijgen...

Ach een ding is zeker: ze komen er allemaal een keer uit!

Liefs Nika

Hallo,

Hier nog een oktobermama die novembermama wordt. Ik was gisteren uitgerekend maar helaas ging de dag voorbij. Wel heb ik erg veel harde pijnlijke buiken en nauwelijks geslapen daardoor afgelopen nacht.   Dus hoop dat het niet te lang meer duurt allemaal. Heb nog een zoontje van 3,5 jaar rondlopen en als je zelf dan niet zo fit bent en tegen een bevalling aanhangt dan is dat ook zo sneu. Maar ik dacht ik ga eens lotgenoten op het forum opzoeken.

Groetjes Sieuwke

Terug
Bovenaan