Toch een rammetje

Helaas !!!!!!!!!! Het wordt voor ons toch een rammetje !!!!!!! Mijn vriend is net weg. Als hij er dus weer is sleep ik hem mee naar de slaapkamer want dan zit ik middenin mijn vruchtbare periode als ik mijn ei tussen dag 12 en 16 heb. Dames, ik ga mee naar de volgende ronde. Ben een beetje teleurgesteld. Vraagje = moet ik nu 27 dagen (1e ronde) 29 dagen (2e ronde) & 33 dagen (3e ronde) bij elkaar optellen en delen door 3 voor mijn gemiddelde lengte van mijn cyclus ????? Alvast bedankt. Ik ben hier vanavond wel weer te vinden.

Groetjes Biaggi.
 
hoi,

jammer voor je,
wat betreft die cyclus uittellen
kun je bij babybrabbel uit laten rekenen, daar kun je vanuit 3 cyclussen bekijken wat het gemiddelde is.
verder veel succes bij de volgende keer
op naar een rammetje!
groetjes debra
 
Balen voor je Biaggi. Ik ben zelf vanochtend ongi geworden. Normaal had ik een cyclus van 33 of 34 dagen en deze maand 35... Ik hou maar het gemiddelde aan. Je kunt natuurlijk ook ovulatietesten gebruiken in de periode dat je je ei verwacht.
Veel succes, en we hopen allebei op een rammetje!!!
 
Hoi Biaggi,

Om direct maar je vraag te beantwoorden,
ik zou denk ik kijken naar mijn kortste en langste cyclus.Voor jouw kortste cyclus betekend het dat je je ei (ongeveer natuurlijk kun je niet met zekerheid zeggen) op dag 13 hebt gehad. En voor jouw langste cyclus heb je je ei op dag 19 gehad. Ik zou er dan voor kiezen om van dag 12 t/m dag 20 het om de dag te doen. Of je kunt natuurlijk ovulatietesten gebruiken in die periode.

Heel veel succes en de groetjes
Dianne
 
Hoi
De onzekerheid is nu wel weg, we gaan ervoor,he.
We lopen niet gelijk op, mijn cyclus is ±26 dagen, Maar dat rammetje moet lukken,toch.
(nu zijn we eerst nog een stel rooie dozen).

liefs Jeanette
 
`Wat ontzettend jammer, ik heb vorige week zo met je meegeleefd...

Nou we gaan er weer voor met zijn alle in de volgende ronde, heb alleen wel medelijden met je vriend als die thuiskomt (hahaha).

Succes,
Liefs Tina
 
Terug
Bovenaan