toch een vraagje.

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal zoals de meesten denk ik wel weten zijn wij nu anderhalf bezig om zwanger teworden.
mijn vriend gaat binnekort naar de dokter om zijn zaad te controleren.
maar intussen blijven we zeker door klussen.
mijn vraag is   21 mei was ik ongi daarna 20 juni dan is mijn cyclus toch 30 dagen waneer kunnen we   het beste klussen de volgende maand.

alle meiden die zwanger zijn van harte en geniet ervan.
en de andere meiden alles komt goed.

lineke22

Hoi Lineke!

Op www.babybrabbel.nl kun je dat uit laten rekenen.

Rechts in beeld staat er ergens interactief daar klik je op.

Vervolgens klik je op vruchtbaarheidskalender .

Dan moet je wat datums invullen, vervolgens verschijnt er een kalendertje met daarop jouw vruchtbare dagen.

Groetjes!!

Hier ben ik weer even, had nog een vraagje.

Je schreef dat je vriend binnenkort naar de dokter gaat om zijn zaad te laten controleren...  Mijn man rookt al jaren en zoals er op de pakjes sigaretten vermeld staat is dit niet goed voor het sperma.

Wij zitten nu in 'ronde' 8 en als het nog veel langer gaat duren wil ik ook weleens weten hoe het ervoor staat met zijn zaad. Mijn vraag is nu, kan je daarvoor zomaar een afspraak maken of gaat hier een heel traject aan vooraf?

Ik hoor het graag van je!

Succes in ieder geval met alles!!!!

quote: bloempje-777 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2005 21:06:59'));

Hier ben ik weer even, had nog een vraagje.

Je schreef dat je vriend binnenkort naar de dokter gaat om zijn zaad te laten controleren...  Mijn man rookt al jaren en zoals er op de pakjes sigaretten vermeld staat is dit niet goed voor het sperma.

Wij zitten nu in 'ronde' 8 en als het nog veel langer gaat duren wil ik ook weleens weten hoe het ervoor staat met zijn zaad. Mijn vraag is nu, kan je daarvoor zomaar een afspraak maken of gaat hier een heel traject aan vooraf?

Ik hoor het graag van je!

Succes in ieder geval met alles!!!!

mijn vriend moet nog bellen hoor maar ik denk dat je gewoon een afspraak kan maken en dan even praten en dat je dan een potje mee waar sprema in moet zo gaat het denk ik.

Hoi,

Het is altijd zo dat je 14 dagen voor je NOD dag je eisprong hebt. De dagen voor je eisprong en de dag zelf ben je dus vruchtbaar. (eitje is 24 uur vruchtbaar) Zaadjes van de man langer. Suc6!!

Groetjes Ineke

mijn vriend moet nog bellen hoor maar ik denk dat je gewoon een afspraak kan maken en dan even praten en dat je dan een potje mee waar sprema in moet zo gaat het denk ik.

Het klinkt niet moeilijk als het inderdaad zo gaat, laat je het weten als je vriend bij de dokter is geweest??

Doei Doei

Terug
Bovenaan