toch een vroegtijdige mk

A

Anoniem

Guest

heey meiden!

Ik kom net van bij de gyn vandaan en heb een echo gehad! Kan weer beginnen met de volgende ronde clomid en daar start ik vandaag mee! Moet volgende week dond weer terugkomen! De gyn zei ook dat ik een vroegtijdige chemische miskraam heb gehad! op zich een goed teken want dat bewijst dat ik zw kan worden!

kuskus

hé coortje,

Ik had vanochtend even snel je berichtje gelezen, geen tijd om te reageren, dus wilde je nu schrijven, maar zie nu je nieuwe berichtje... tja... je dacht het zelf al, hè, en inderdaad wel goed te weten dat je wel zwanger kan worden. Nou, veel sterkte de komende weken en ik blijf voor je duimen !!

Hee Coortje!

Ik ben er niet zo heel vaak meer...en heb dus even wat gemist geloof ik...
Hen jij een chemische vroegtijdige miskraam gehad?
Hoe kan dan nou? En wat bedoelen ze met chemisch?

Nou in ieder geval snap ik ook wel je opluchting,,enigszins opluchting....je weet dat je zwanger kan worden...das wel super!

Meid...toch nog heel veel sterkte en natuurlijk heel veel succes voor de volgende ronde!

Liefs Linnepinnie

geen idee wat dat betekent, stom vergeten te vragen wa dat is! ga er vanuit gewoon mk!
kus kus

Hé Coortje,

Jeetje, een mk. Balen zeg. je zat er deze ronde wel heel dicht bij.
Hoe voel je je nu?

Groetjes Kippie.

Hey Coortje,
Wat een spannende tijd heb je achter de rug, en wat stom dat je een mk hebt gehad, een positief ding is idd dat je dus wel lekker zwanger kan worden. Ik ben echt net ongi geworden, niet leuk maar voor mij ook wel weer goed omdat ik door de clomid een perfecte cyclus heb nu van 28 dagen !!! normaal echt niet te raden ene maand wel andere maand niet dus ik heb wel goede moed. Ik wens je veel succes.

liefs van Marisje

Hi Coortje,

Jeetje een chemische miskraam....
Toch wel jammer maar ook heel  goed om nu te weten dat het wel kan. Hou die gedachte vast!!!! Vind het knap van je hoor!!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan