Toch eerder met verlof als gedacht!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Nou ik denk eraan toch eerder te stoppen met werken
als ik gedacht had. Ik wou na deze week nog 2 weken werken maar het
wordt me allemaal iets te veel. En aangezien ik het toch rustiger aan
moet gaan doen van de Vk zit ik er aan te denken om het na deze week
voor gezien te houden en van mijn verlof te gaan genieten. Ik heb hier
in huis ook nog zat dingen te doen die ik vanaf nu op mijn gemakkie kan
gaan doen waar ik normaal niet altijd even veel tijd voor heb vanwege
het werk. Ik heb samen met mijn man een eigen bedrijf dus kan ook zelf
het verlof bepalen, en hij zei vanmiddag dat het maar eens tijd wordt
dat ik na deze week stop omdat ik nog wel eens instort in het weekend
omdat ik alles nog zo graag wil maar dat het niet meer gaat. En mijn
man is de rem die ik nog wel eens nodig heb van nu is het genoeg en
geen stap meer verder haha.

Ik denk dat ik ook maar een leuke
hobby op ga zoeken voor binnens huis en ik moet ook nog bedank kaarten
maken voor de bruiloftsgasten en het foto boek moet nog gemaakt worden
dus nog zat te doen.

Het is weer een heel verhaal maar wou het
ff aan jullie vertellen wel heerlijk zo'n forum waar je alles op kwijt
kan. Nou ik ga het er vanavond nog uitgebreid met mijn mannetje over
hebben dus kom ik er nog wel op terug wat ik ga doen. Het belangrijkste
is mijn gezondheid en dat van ons prinsje werken kan altijd nog.

Liefs Fruit Girl

Zelf voel je het het allerbeste aan! Geen onnodige risico's nemen, hoor, als je voelt dat het tijd is, gewoon lekker met verlof gaan!

PRECIES!! Werken kan altijd nog!!! Het is nu tijd om te genieten dus doe dat ook lekker!
Je lijf geeft het niet voor niks aan!

x ing

Fijn dat je naar je lichaam luistert. Eerder met verlof betekent wellicht ook nog een beetje rust voor jezelf en dat is toch ook wel lekker

geniet.

liefs
talke

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het er gisteren avond uitgebreid met mijn mannetje over gehad en heb besloten dat het vandaag mijn officiele laatste werkdag is. In eerste instantie zag ik er tegen op om te stoppen met werken want ik doe het zo graag maar nu de dag eenmaal is aangebroken kan ik niet wachten tot het vanavond is haha. De laatste paar weken was het al wat rustiger en hoefde ik niet elke dag meer te werken maar het idee dat ik vanaf maandag helemaal geen telefoon meer van mijn klant krijg waar ik voor rij is heerlijk. Ook kreeg ik gisteren telefoon van de kraamzorg dat ze volgende week donderdag al komen voor een intake gesprek vanwege een zieke in het bedrijf en dat kom allemaal goed uit ben toch vrij, en volgende week vrijdag weer naar de Vk nu hebben we tijd zat. Toch zal ik het wel missen het werk maar na mijn verlof ga ik weer lekker aan de slag maar wel bij een andere klant en dan voor 2 dagen.

Ik kan niet wachten tot ons prinsje kom en dat we hem lekker kunnen gaan vertroetelen. Eerst ga ik er voor zorgen dat ik de dingen kan gaan doen in huis waar ik al tijden niet meer aan toe kom dus het huis zal wel blinkeen als de kleine komt haha.

Ik wens iedereen nog een fijne zwangerschap toe ik ga in ieder geval lekker van mijn verlof genieten.

Liefs Fruit Girl

Terug
Bovenaan