Toch ervoor gegaan!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Eind vorige week had ik een berichtje op dit forum geplaatst over het wel of niet  "beginnen" omdat ik nog geen  4 weken foliumzuur had geslikt.
We zijn er toch voor gegaan en mijn 1e NOD is 6 september. Gisteren heb ik echt duideijk mijn eisprong gevoeld. Ik ben zo benieuwd!
Het is wel erg geluk hebben als het de 1e keer raak is.
Het is nog wel erg lang wachten!

Groetjes,
JWW

Hoi JWW,

Nou spannend hoor! Maak je vooral niet druk om die foliumzuur. Gewoon tot aan je NOD flink blijven klussen dan is de kans alleen maar groter. Ik zal voor je duimen.
Een beetje een rare vraag misschien, maar kun je voor mij omschrijven wat je voelt  als je je eisprong hebt? Ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoeld, maar hoor hier veel meer mensen daarover praten.

Groeten van mij

Hoi Toppertje,

Ik  heb dan rechts of links onder in de buik een stekend gevoel.
Als ik op die plaats druk wordt het gevoel sterker. Het lijkt ook wel een beetje op een trekkend gevoel. Het is wat moeilijk te omschrijven, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,
JWW

Hoi JWW,

Goed dat je gekozen hebt om ervoor te gaan, en nu maar lekker klussen he. Spannend hoor. En toppertje; ik voel mijn eisprong nooit. Ik heb geprobeerd er een tijdje echt op te letten, maar ik heb werkelijk geen idee. Een vriendin van mij voelt het alsof er binnen in haar buik echt iets kleins openbarst en weer een ander heeft dan wat last van lage rugpijn. Tja, ik voel zo vaak iets, maar of dat dan een eisprong is??? Ik herken het dus in ieder geval niet. Ik denk als je het zeker wilt weten (en je het dus niet voelt) je beter kunt tempen of ovutesten kunt doen.

Succes dames, Rannie

hoi jww,
ik had je toen al n berichtje gestuurd dat wij er toen ook meteen voor gegaan zijn
vind het super voor je!!!
IK HEB OOK 6 SEPT NOD EN RAAD EENS....gisteren voelde ik ook mijn ei hahahaha
gaat lekker gelijk op he
ik duim voor je
doei liefs tamaar

Hoi Tamaar,

Het is wel leuk ja dat we in hetzelfde ritme zitten.
Kunnen we samen wachten en  hopen ha ha ha.

Groetjes,
JWW

Terug
Bovenaan