toch even geklaag.... wat ik eigenlijk niet wil.

A

Anoniem

Guest
Sorry dames, even wat geklaag.

Sinds vorige week donderdag al om de dag aan het klussen. Totaal geen probleem. Gisteravond ook en daarna gaf mijn man een opmerking die ik verkeerd heb geïndexeerd. Hij wil graag dat ik de moeder van zijn kind word. Op dat moment gaf ik aan dat het lastig zal gaan worden... maar valt altijd te proberen. Mijn man praatte er voor mijn gevoel overheen en zei heel duidelijk 'Het gaat lukken.'

Toen maar zo gelaten.

Even later zaten we op de bank en waren we Ice Age deel 1 een gedeelte aan het bekijken. Dan heeft Manny een klein kindje vast en ziet hij in de grot dat hij ooit ook vader zal worden.
Mijn man weer zo'n opmerking 'mooi hè, ik zal ook met de kleine zo lief zijn en hem/haar vasthouden en mee spelen.'
De eerste paar tranen stonden al in mijn ogen. Maar verder kwam het niet.

Later in bed, toen kwamen de tranen pas. Want... toen las ik dat mijn getuige weer een extra chemokuur moest hebben en haar schoonzus (welke mij heeft geholpen toen ik depressief was 12-18 jaar ben nu 23) dat die schoonzus haar vader nu de laatste fase van zijn leven in gaat.

Toen had ik echt het idee.... we zijn alleen, kunnen het aan niemand vertellen, want ik zal hun hiermee niet belasten.

Mijn man sliep direct in en heeft mijn gehuil niet eens gehoord. Hij was ook echt onwijs moe.
Voelde zo raar.... vandaag het er nog niet met hem over kunnen hebben.
Iemand ervaring hiermee??

Alleen voelen? Niet dat wij nu al naar die persoon het willen vertellen, want we willen eerst 10 juli afwachten wat de gyn dan zegt. Aangezien PCO nog niet volledig is vastgesteld.

We hebben besloten het sowieso nog niet aan onze ouders te vertellen, welke zich dan direct zorgen gaan maken. Zeker mijn ouders, want die hebben in hetzelfde schuitje gezeten. Dus dit was juist zo'n mooie oplossing.... maar ja als het dan nu zo slecht met hun gaat....

Hey meid!

Klagen mag altijd!

Ik heb ook een hele periode gehad dat ik echt intens verdrietig was en me heel erg alleen voelde. Gewoon omdat het allemaal zo lang duurde. In die tijd ben ik ook hier op het forum terecht gekomen.
Ik wou ook niet bij mijn moeder alles kwijt, want die had al genoeg aan haar hoofd. En natuurlijk kon ik met mijn mannetje praten, maar dat is toch anders. Ik ben ook van jou leeftijd.. de meeste van mijn vriendinnen zijn nog helemaal niet met kinderen bezig en snappen niet wat een kinderwens is. Dus daar kon ik ook niet terecht.

Als ik jou was zou ik toch aan je man vertellen hoe je je voelt. Ga er niet verplicht voor zitten.
Zeg hoe je je voelt en dat sommige opmerkingen toch heel erg pijnlijk zijn. Dit snapt hij vast wel.

Meid heel erg veel succes. Ook 10 juli bij de gyn!
En het klinkt misschien stom, maar blijft praten praten praten.

Veel liefss

We hebben het besproken terwijl we de afwas aan het doen waren. Ach ja... dan maar een keer geen vaatwasser gebruiken. ;)
Dat luchtte zeker wel wat op. Mijn man ook echt weer zo'n op,merking 'ik probeer er zo veel mogelijk voor je te zijn en als dat een keer niet zo is, trek me dan aan mijn jasje.' Voor mij voelt het als geklaag, maar hij beseft volgens mij wel dat het voor een vrouw toch anders aan voelt. Die indruk krijg ik gelukkig wel bij hem.

We zijn nu al bijna 2 weken om de dag aan het klussen... mijn humeur kan zo omslaan... wat een gedoe.... :$
Hoop echt zo dat we volgende week duidelijkheid krijgen en dat dan eigenlijk alle onderzoeken gedaan zijn en we kunnen beginnen met iets. Maakt me echt even niet uit wat!

Terug
Bovenaan