Toch even mijn verhaal...

mamaSharon

New member
Hallo allemaal,

Toch maar even mijn verhaal, misschien dat iemand het herkent en iets aan het verhaal heeft.

Ik zit zelf alweer een tijdje thuis :( Ongeveer 2,5 week. Het ging even helemaal niet goed, flink harde buiken, heel veel overgeven (werd alleen maar meer) en vooral ontzettende pijn in mijn lies, onder mn billen en uiteindelijk ging het naar mijn stuit en trok het door mijn been helemaal door naar mn voet.
Uiteindelijk blijkt, na bezoek fysio, dat mijn heup niet goed in zn kom zit en ik dus helemaal verkeerd loop en daardoor mijn zenuw bekneld is geraakt waardoor mijn voet steeds heel warm was en een raar doof gevoel gaf. Volgende week woensdag word er door manueel therapeut goed gekeken naar mijn bekken want dat zit waarschijnlijk ook niet helemaal goed, maar tot dan 2x in de week fysio voor mijn heup.

Voor de misselijkheid heb ik emesafene zetpillen gekregen en deze werken gelukkig wel tegen de misselijkheid, maar overgeven doe ik soms opeens nog wel, waar dat dan vandaan komt weet ik niet.

In de 2,5 week dat ik thuis zit wilde ik toch wel weer heel graag gaan werken(voor ik wist wat er nou eigenlijk was, want nu mag het nog niet van de fysio)
Ik ging toch werken, voor een half dagje dacht ik, maar na 1,5 uur was ik ondanks de zetpillen flink aan het overgeven en hield ik het niet meer van de pijn. Dus is mijn vriend me gelijk komen ophalen, thuis aangekomen ging het echt helemaal niet lekker. Ik urineerde zonder dat ik het gevoel had dat ik dat deed, heeeeel vreemd en eigenlijk best vies.
De verloskundige kwam gelijk even kijken en toen heeft ze het hartje beluisterd en dat was helemaal goed, maar omdat ze niet zeker wist of ik vruchtwater had verloren moest ik gelijk naar het ziekenhuis.
Daar zijn super veel onderzoekjes gedaan (erg pijnlijk kan ik vertellen!) en zijn er kweekjes afgenomen voor mogelijke infecties en heb ik mijn urine ingeleverd voor onderzoek blaasontsteking. Ondertussen overal al de uitslagen van en alles was goed!! Gelukkig!
En de baby was heeel actief, net een kleine stuiterbal :)

Het vruchtwater leek wat aan de mindere kant, maar na alle metingen en programmatjes die dit uitzoeken blijkt dat het in combinatie met de grote van het kindje net voldoende te zijn. Morgen 20wkn echo en een extra check van het vruchtwater!

Verlopig zit ik nog eventjes thuis, liever werk ik nog, maar eigenlijk word de pijn alleen maar erger en zowiezo constant aanwezig. 15-20min zitten is echt veelste lang, maar lopen is eigenlijk ook weer een ramp, wel oefeningen van de fysio gekregen o.a. 2x op een dag 15-30 min flink doorlopen, maar zeker niet overbelasten, nou na 10 min houd ik het al niet meer en rek dan toch nog tot 15-20min, dus werken zit er gewoon niet in.

Morgen bedrijfsarts en dan hoor ik het allemaal wel, ben benieuwd En zelf rijden pfff nog even bekijken hoe ik dat ga doen :(

Hebben jullie zelf herkenning in dit verhaal?

Ik kan niet wachten tot morgen, 20wkn echo al om 7.30 uur, hopelijk is de baby dan al wakker.

Liefs xx Sharon
 
Jeetje wat een lang verhaal! Sorry, maar ik moest het gewoon even kwijt, ik kan beter een dagboek gaan bijhouden denk ik, dan kan ik alles van me afschrijven :$ Sorry als jullie dit niet willen lezen, super begrijpelijk :O!!
X
 
Wat een lang en heftig verhaal! En ik vond dat ik al het al zo zwaar had. Jammer genoeg is een zwangerschap niet voor iedereen optimaal genieten. Ik denk dat het heel belangrijk is om niet over je grenzen heen te gaan. Ik snap dat je graag wil werken, zorgt ook voor een stukje afleiding, maar je lichaam geeft heel duidelijk het signaal dat het niet gaat. Dus, luister daar heel goed naar en neem je rust. En is het wel verstandig dat je zelf auto gaat rijden??

In ieder geval alvast veel succes voor de echo morgen!
 
Ja het is een verhaal van wat langere tijd al natuurlijk en ik wilde het echt even van me afschrijven, dus werd het even ietsjes langer :O
Maar jij hebt het ook niet makkelijk! en dat heeft gewoon niemand met kwaaltjes, het liefst heeft denk ik gewoon iedereen 3maandjes de bekende kwalen en daarna lekker genieten!
Ik geniet ook wel van de echo's, het hartje te horen, de ploepjes die ik geregeld voel enzo. Maar soms zit ik er even helemaal doorheen door alles (mijn verhaal;))

Morgen even kijken hoe ik het ga doen indd met rijden, Misschien dat er een vriendin mij al kon brengen had ze gezegt, dus das al heel fijn :)

Dankjewel, succes kan ik gebruiken voor morgen ivm vruchtwater, maar heb er wel een goed gevoel over gelukkig!
 
Goh meid, wat vervelend zeg, écht genieten is dan lastig. Ik wens je alle sterkte toe en gelukkig is met de kleine wel alles ok..........

liefs xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan