toch even naar de ha

ik had al iets gepost over   mijn ontlasting en buikpijn... het houd nog steeds aan, ontlasting is nog steeds zacht en geel en   ik heb steken in mijn maag en onderbuik en sávonds ben ik koortsig, heb ook overal spierpijn terwijl ik niks doe , alleen op de bank hangen..ik ga op aandringen van mijn buurvrouw toch vanmiddag maar even naar de dokterswacht,   ik maak me toch wat ongerust...
 
Hey hoi,

En hoe is het gegaan bij de ha? Heeft hij je duidelijkheid kunnen geven van je klachten?
Ik heb trouwens dezelfde klachten als jou, ben nu dan ook al een paar dagen ziek thuis van mijn werk. Zit nu in de 8e week en heb ook verschrikkelijke buikpijnen(kan soms niet meer staan), diarree en ontzettend futloos. Zou dit ook gevaarlijk zijn voor het kindje? Ja misschien hoort het er wel bij, maar wel goed dat je bij de ha langs gaat, moet ik ook maar doen denk ik!


Succes en laat ff horen hoe het is geweest.
 
nou ik ben geweest, vreemde vogel die dokter maargoed, hij heeft even naar mijn buik zitten luisteren     en meer niet eigelijk , hij zei niks om je zorgen over te maken, fijne zwangerschap nog :s en dat was t...
nouja, het zal wel aanstellerij van mij zijn... we zien wel hoe het gaat. nog 3 weekjes tot mijn echo dus   tot die tijd maar even   afwachten gewoon...
 
Het klinkt allemaal als een buikgriep en ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb wel eens gehoord dat een flinke griep wel schadelijk kan zijn voor de baby en zelfs een miskraam kan veroorzaken. Dus ik zou toch iig maandag ff de verloskundige bellen om het na te vragen. (Ik heb ook niet zoveel vertrouwen in huisartsen, dus vandaar).

Succes ermee.

 
Terug
Bovenaan