Toch ff een vraagje....

A

Anoniem

Guest
Kan je na een vroege miskraam snel weer zwanger zijn?Ik heb 3 dagen flink gebloed, en daarna hebben we weer geklust( ik was zwanger en vanaf die dag eigenlijk bang geweest om te vrijen, dus de zin zat er weer snel in,...na het verdriet wat we hebben gehad)....Voel me weer zo moe....

Dat zou kunnen. Waarschijnlijk als je niet heel vroeg getest had, had je gedacht dat het je ongi was. Het gebeurt heel vaak dat een zwangerschap al zo vroeg wordt afgebroken. ( 1 op de 8 maar liefst) Na een miskraam ben je vruchtbaarder. Je was 4 weken en een paar dagen toch?

Angel,

Dat kan inderdaad zeker. Als je het hebt verwerkt en je lichaam is er weer klaar voor. 1november heb ik een curretage gehad en 1 december heb ik een test gedaan om te kijken of het hcg uit me lichaam was ben toen nog 1 keer ongesteld geweest en zit inmiddels in me 15e week. Hoop voor je dat het voor jouw ook snel gaat en dat het alweer raak is. Succes.

Zeker weten. Na mijn mk van 25 januari ben ik inmiddels ook alweer 7 weken zwanger.. zonder dat we het wisten hebben we op het goede moment geklust! Ik ben ook niet ongi geworden. Ik had rond 5 feb alweer mijn ei..
Dus dat kan zeker. Heb je na je mk wel negatief getest? Dan weet je of het hormoon je lichaam uit is.
Hoop dat je snel weer naar de mama club mag!

Ja ik heb van de week negatief getest,...dus het hcg is helemaal uit mn lichaam,...hopelijk zit het er snel weer in hahaha

ps: en idd ik was ong 4 a 5 weken zwanger.....zijn dan 3 dagen na miskraam weer gaan klussen, dsindsdien niet meer van het moetmoet!Maar tot nu toe, hebben we de smaak te pakken en gebeurd het wel 3 keer per week....de reden van moe en pijnlijke borsten kan toch niet zo snel al,.....zal wel de na weeen zijn.....wwe hebben afgesproken pas na 4 weken te gaan testen, dus dan MOET je een duidelijke test hebben,...of je bent zwanger of je bent NIET zwanger,...of je word natuurlijk ongesteld....Ben benieuwd,..geven het in iedergeval niet op:)

Moe en zere borsten kan nog van de miskraam maar als je al negatief getest hebt, dan weet je in ieder geval dat het hcg uit je lichaam is en mocht de volgende test positief zijn, weet je in ieder geval dat je opnieuw zwanger bent en niet dat het een vals positieve test is. En de hoop nooit opgeven. Ik heb ook eerst 3 miskramen gehad en ben nu zwanger van ons 2e wonder.

Terug
Bovenaan