toch ff VK gebeld!

Nou ik heb toch maar even de verloskundige gebeld ivm het niet strippen gister!! Ik had nu mijn favo verloskundige aan de lijn (gelukkig). Ze zij dat er een er in principe niet gestript wordt voor de 40 wk, maar dat er zeker uitzonderingen zijn en ieder geval is anders. Ze vond het ook raar dat er niet eens gekenen was of ik überhaupt te strippen was!! Nou daar ben ik het helemaal mee eens. Dus nu moet ik maandag even langs komen en dan gaan ze kijken of ik te stippen ben en zo ja dan gaat ze me strippen.

Ben blij dat ik toch ff gebeld hebt!

Kan ik rustig het weekend in ( of gewoon gaan bevallen dit weekend vind ik ook niet verkeerd,hahahah)

Groetjes Anne

hahaha.. Anne, goed dat je hebt gebeld.
Alleen bevallen helemaal vanzelf dat zal wel niet toch?
Ik heb mijn VK gevraagd destijds of de kans na twee laatkomers groot was dat hij zich nu eerder zou aandienen. Ze zei toen..je weet het nooit, maar die kans is toch erg klein.
Andersom kon volgens haar wel vaker voor (altijd vroeg, nu te laat!)

Ben benieuwd maandag! Heb je dan wel een'verloskundige waarmee je kunt opschieten?

hoi Anne, goed van je dat je even hebt gebeld! Vond het al zo raar, een gyn staat toch 'boven' een vk. Lijkt mij dat de vk's wel in overleg met de gyn voordat ze zoiets resoluut afwijzen...
Maak er een fijn weekend van (mét of zonder bevalling) en veel succes maandag!

Greetz esz

Hey,

Goed dat je gebeld hebt hoor!
Hier is inprinciepe ook het beleid niet strippen voor 40 wkn.
En er zijn ook hier zeker uitzonderingen.
Zit ongeveer hetzelfde deze "kleine" man word ook groot geschat.
Volgende week vrijdag moet ik weer voor co ben dan op een paar dagen na 39 weken.
Ze gaat dan ff kijken hoe het ervoor staat en als ik stripbaar ben stript ze mij ook.
Mooi dat je dan maandag terecht kan en hoop dat het allemaal zo uitpakt dat je stripbaar bent.

laat je het weten.

Liefs louise

@anne, fijn dat je maandag terecht kan, hopelijk begint het dan snel!

@smooty, als je baarmoedermond al verweekt is (zacht is) dan maakt de vk met de vingers via inwendig onderzoek de vliezen los (niet kapot) van de baarmoedermond, hierdoor komen hormonen vrij waardoor je snel kan gaan bevallen, wat niet in alle gevallen altijd gebeurt.

liefs Marina

Terug
Bovenaan