Toch fout

Hallo allemaal

Allereerst wil ik Priscil,Monique2 en Anoniem bedanken voor hun reactie.
Sinds Maart weet ik dat ik zwanger ben.
Alles ging goed wel ontzettend moe maar het voelde goed.
Tot woensdagavond ik verloor donkerbruine afscheiding en wist eigenlijk direct al dat het niet goed zat.
Donderdagmiddag heb ik de ha gebelt en ik kon eigenlijk direct wel komen.
Ze heeft inwendig gekeken maar wist eigelijk zelf niet hoe het was.
ze vertelde me dat het twee kanten op kon gaan. Ze zag oud bloed en dat kon duiden op een innestelingsbloeding of toch het begin van een miskraam.
Ik moest maar even afwachten tot na de pinksterdagen als het dan nog niet had door gezet dan zat het wel goed.
Maar vanmorgen werdt mijn vermoeden bevestigd ik verlies bloed als een menstruatie met stolsel er in.Het vruchtje zal eerdaags wel komen.
Ik was zwanger van de derde en was uitgerekend op 21 december.

liefs Simone

Hallo Simone,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik weet wel ongeveer hoe verdrietig je je nu moet voelen. Ik heb pas geleden ook een miskraam gehad, ik zou op 20 december uitgerekend zijn geweest. Bij mij begon het ook met bloeden, eerst donkere stolseltjes (echte grote heb ik ook niet verloren), later werd het helder rood bloed. Ik ben ook bij de huisarts geweest en die zei tegen mij precies hetzelfde als tegen jou. Het zou twee kanten op kunnen gaan, de bloedingen bleven wel aanhouden maar ik heb het vruchtje nooit gezien en ook nooit echte grote stolsels verloren. Bij mij begonnen de bloedingen op 5 mei (ik heb hier wel een berichtje geplaats van een verdrietige ram), op 9 mei bij de huisarts geweest en op 17 mei nogmaals. Ze wist niet zeker of het een complete miskraam was geweest en of er eventueel toch nog iets inzat. Ik mocht de volgende dag (na wel even doorzeuren omdat ik het voor mezelf zeker wilde weten en ik alleen veel stekende pijn rechts onder in mijn buik had)) eindelijk voor een echo. Het bleek dat de baarmoeder helemaal leeg was en het was dus een abortus completus, zei de arts. Ik voelde me zo raar omdat ik me nog steeds zwanger voelde en de testen die we de dag ervoor hadden gedaan nog steeds positief waren. Volgens de arts zou die test nog wel een aantal weken positief kunnen blijven i.v.m. de hormonen.
ik wil je graag heel veel sterkte te wensen want dat heb je wel nodig. ik voelde in het begin eigenlijk helemaal niets, of beter ik was helemaal in de war. Nu zitten mijn hormonen volgens mij helemaal in de knoop en wisselen mijn stemmingen zich behoorlijk af. Soms ben ik zo verdrietig en zo leeg, ik hoop dat dit over een tijdje zal verdwijnen. Deze zwangerschap was mijn tweede, wij heb al een grote zoon. Nou, Simone ik wou dat ik iets voor je kon doen, ik wens je het allerbeste en heel veel liefs Een verdrietige ram

hoi ten eerste wil ik even zeggen dat ik met je meeleef ik weet zelf wat het is en ben 19 mei gecurateerd en was ook 21 dec uitgetelt en zwanger van de derde en ik hoop dat het snel beter met je gaat inieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen
groetjes gerda

Hoi Simone,

Ik had nog zo gehoopt dat het goed zou daan, wat erg!
Je hoopt zo op dit kleine wonder en dan dit...
Ik was zelf ook op 21 dec. uitgerekend.
Bij mij is maandag nacht de miskraam doorgezet.
Ik meende steeds dat de stolsels stukjes van de vruchtzak waren maar nee dus.
Gelukkig belde een vriendin mij een avond doorvoor en zij zei al dat ik de vruchtzak wel herkende.
En inderdaad, ik schrok hier best wel van.
Je ziet echt een zakje met vruchtwater [het vruchtje zelf niet gezien]
En daaraan lijkt het net een navelstreng wat je ziet.
Ik was hier in het ZH niet op voorbereid.
Ook heb ik weeen ervaren, ook dit wist ik niet.
Misschien weet je nu wat je een beetje kan verwachten [hoeft niet zo te gaan natuurlijk]
Wat mij wel heeft geholpen is om het te begraven.
ik heb een mooi doosje gemaakt met een beertje erin en het deksel ook mooi gemaakt.
Dit voelt goed,heb ik iets voor "ons kindje" kunnen doen.
ook heb ik een paar foto,s gemaakt.
Meid, ik wens je heel veel sterkte.
Ik hoop dat we binnenkort weer op een maandforum mogen zijn.
Ik wil niets liever dan weer zwanger worden, heb jij dat ook?

Liefs, Monique2

Hoi Monique2

Op jou vraag of ik direct weer zwanger zou willen zijn is het antwoord ;ja ik zou niets liever willen.
Alleen hoop ik dat mijn man er ook zo over denkt.
Het is nl. zo dat ik niet bewust zwanger was. Ik heb altijd wel gezegd dat ik 3 kinderen zou willen maar mijn man vond ons gezin wel compleet met 2 kinderen.
Toen bleek dat ik zwanger was was het wel even schrikken,maar ik vond het meteen wel goed.
Mijn man heeft er meer moeite mee gehad.
We hebben een meisje van 5 en een jongetje van 4 en dat vond hij wel goed zo.
Gister zij hij tegen mij dat hij er nu eindelijk net aan gewend was.
Dus ik hoop dat hij nu toch nog aan een derde zou willen denken.We hebben het er nog niet samen over gehad.Eerst moet dit maar even achter de rug zijn.

Liefs Simone.

Terug
Bovenaan